CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček

Nekapotovaná novinka 675NK bude poháněna tříválcovým motorem o zdvihovém objemu 675 ccm. Jeho výkonu 94 koní dosáhnete při 10 250 otáčkách. Pouhé čtyři sekundy vám budou stačit na zrychlení z nuly na sto kilometrů v hodině.

Novinka je postavená na stejné platformě jako nedávno představený sportovní motocykl CFMOTO 675SR-R, jehož koncept byl představen na EICMA o rok dříve a je určen pro zkušenější jezdce. Sportovní tvary s LED světly a blinkry doplňuje pětipalcový plně barevný TFT displej, který můžete snadno propojit pomocí Bluetooth s vaším chytrým telefonem a rozšířit si tak jeho možnosti o další funkce.

1 CFMOTO 675NK (1)1 CFMOTO 675NK (2)1 CFMOTO 675NK (5)

Srdcem 675NK je kapalinou chlazený tříválcový motor o zdvihovém objemu 675 ccm o výkonu 94 koní při 10 250 otáčkách a maximálním točivém momentu 70 Nm při 8250 otáčkách. Díky výkonu 70 kW jej mohou snadno omezit na 47 koní (35 kW) pro potřeby řidičského oprávnění skupiny A2. Maxima dosáhne při 12 300 otáčkách a z nuly na sto dosáhne za 3,9 sekundy. Motor je usazen v trubkovém rámu z lehké slitiny.

Líbit se vám bude jeho elektronická výbava, která zahrnuje dvoukanálové ABS, tři jízdní režimy, tempomat, systém sledování tlaku v pneumatikách a dvoustupňovou kontrolu trakce. Sedlo je ve výšce 810 mm a lze u něj pořídit i sedlo v nízké variantě 795 mm nebo ve vysoké 825 mm. Podvozek tvoří plně nastavitelná 41mm vidlice KYB a zadní monoshock s nastavitelným předpětím a odskokem.

1 CFMOTO 675NK (6)1 CFMOTO 675NK (3)1 CFMOTO 675NK (4)

O bezpečné zastavení 190 kilogramů vážícího motocyklu se postarají čtyřpístkové radiální třmeny zakusující se do dvou předních 300 mm kotoučů. Vzadu je 240mm kotouč s jednopístkem. Do prodeje se dostane v průběhu roku 2025 a nabízet se bude ve dvou barevných variantách, bílé Glacier White a šedé Tundra Grey.

Zdroj: CFMOTO



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama