CFMOTO 675SR-R: sportovní tříválec

Vloni byl na veletrhu EICMA představen prototyp supersportovního motocyklu, který byl zamaskován a CFMOTO o něm prozradilo jen minimum informací. Rok se s rokem sešel a zřejmě už v listopadu bude představen produkční model 675SR-R poháněný tříválcovým motorem.

Na začátku roku obdržel závodní tým Aspar GP, jezdící se značkou CFMOTO v šampionátech Moto2 a Moto3, jeden téměř produkční motocykl, aby jej řádně otestovali. Musí se nechat, že se jedná o velmi atraktivní model, který se svým vzhledem a technickými parametry řádně rozvíří vody ve střední kategorii sportovních motocyklů.

1 CFMOTO 675SR-R (1)1 CFMOTO 675SR-R (3)1 CFMOTO 675SR-R (4)

Možná by se dalo čekat, už podle jeho velmi agresivního vzhledu, že bude útočit na supersporty jako je Kawasaki Ninja ZX-6R nebo na Honda CBR600RR, kteří oba do letošní sezóny vstoupili s nejmodernějšími stroji vybavenými přítlačnými křidélky. Ovšem CFMOTO nechce cílit na stroje, které jsou zaměřené hlavně na okruhové ježdění, chtějí oslovit širší masu zákazníků, a tak se mohou bát spíše modely Honda CBR650R, Suzuki GSX-8R anebo Triumph Daytona 660.

Srdcem motocyklu je tříválcový motor o výkonu 94 koní při 10 250 otáčkách. Vloni sice CFMOTO mluvilo o stokoňovém motocyklu, ale pokud bude mít 94 koní, můžou jej snadno omezit na 47 koní (35 kW) pro potřeby řidičského oprávnění skupiny A2. Maxima dosáhne při 12 300 otáčkách, takže je tu ještě pořád dost prostoru i pro slibovaných 100 koní. Oproti typickým tříválcovým motorům má tento agregát kratší vrtání a delší zdvih, jeho maximální točivý moment je 70 Nm při 8250 otáčkách.

1 CFMOTO 675SR-R (2)

Rám je vyroben z chrom-molybdenové slitiny s hliníkovou kyvnou vidlicí. Rozvor je 1400 mm. Do výbavy dostane plně nastavitelný podvozek KYB a také čtyřpístkové radiální brzdiče J.Juan. Těšit se můžete i na špičkovou elektronickou výbavu. Více informací se dozvíme již za pár týdnů.

Zdroj: CFMOTO



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama