Triumph Scrambler 1200: spatřen během testování

Před pár dny byly spatřeny dva prototypy motocyklu Triumph Scrambler, které budou zřejmě poháněny silnějším dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 1200 ccm.

Mohlo by se jednat o stejnou pohonnou jednotku, která pohání modely řady Bonneville a soudíme to také z toho důvodu, že má prototyp vpředu dva brzdové kotouče a Triumph je obvykle montuje u silnějších strojů. Kotouče jsou brzděny radiálně uchycenými třmeny Brembo, které Triumph rovněž používá u modelu Thruxton 1200R, místo značky Nissin, která brzdí Bonnevillky. A to bude zřejmě další indicie, která nás vede k 1200 ccm motoru.

1 Triumph Scrambler 1200 spy (2)1 Triumph Scrambler 1200 spy (4)1 Triumph Scrambler 1200 spy (5)

Oproti slabšímu modelu Street Scrambler vypadá tato dvanáctistovka víc offroadově. Oba testovací modely používají tlumiče Öhlins a je vidět, že mají delší zdvihy než Street Scrambler. Vzadu je dvojice tlumičů vybavena pomocnými pružinami a jsou napojeny na novou kyvnou vidlici vyrobenou zřejmě ze slitiny hliníku.

Přední vidlice má také delší úhel sklonu a vede k přednímu 21palcovému kolu obutému na pneumatiky značky Pirelli. Pneumatiky budou zřejmě bezdušové, podle toho, jak je uchyceno vyplétání k vnějšímu ráfku kola. Oba motocykly se v některých detailech odlišují a tak můžeme pouze spekulovat, zda-li budou představovat dvě verze anebo pouze testují odlišné komponenty, vidět to můžete například u spodního krytu motoru, nebo kryty rukojetí.

1 Triumph Scrambler 1200 spy (1)1 Triumph Scrambler 1200 spy (3)

Ani jeden z motocyklů nemá přední blatník, ale dá se očekávat, že bude spíše offroadový a výše uchycený, aby se pod něj nezachycovalo bláto. Můžeme předpokládat, že by nám Triumph mohl nového Scramblera 1200 představit na podzimní výstavě Intermot v Kolíně nad Rýnem nebo na EICMA v italském Miláně.

zdroj: motocycle.com



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama