Harley-Davidson Electra Glide Ultra Limited Low
- Publikovno: 4.3.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
HD Electra Glide Ultra Limited Low je uhlazenější, nižší a má více prostoru pro nohy. Drobnosti, které vám ještě více pomohou usnadnit ovládání tohoto amerického křižníku.
Tahle edice jednoduše nabídne to nejlepší, co může americký výrobce cestovních korábů poskytnout a přidá ještě něco navíc, to vše za stejné peníze jako u jeho vzoru Harley-Davidson Electra Glide Ultra Limited, jehož test si můžete přečíst zde. Na první pohled jsou rozdíly sotva viditelné, ale zmiňme sedlo pouhých 635 mm nad zemí a je vám hned jasné, že budete sedět o pár centimetrů níž, než je obvyklé.
Sedlo je hluboké s oporou zad, takže ve vysokých rychlostech krásně zapadnete do motocyklu. Nižší umístění pak pomůže při pomalých rychlostech a při manévrech v nulové rychlosti. Posunuli se i stupačky nebo chcete-li, plotny, a tak vznikl prostor pro nohy, což oceníte při delších jízdách. Při cestování využijete i chytrý mechanismus snadného otevírání kufrů jednou rukou. Další věc, která by mohla potenciální zájemce oslovit je snížení přední vidlice a tím i zmenšení čelního plexi, které dle výrobce eliminuje turbulence a odvádí lépe nápor větru od jezdcovi helmy.
Řídítka se posunula blíže k sedlu a to nejenom aby vyhověli menším řidičům, ale i díky pohodlnějšímu ovládání veškerých prvků pro všechny, kdo usedne do tohoto kokpitu. Díky projektu Rushmore, kde jsou připomínky uživatelů aplikovány přímo do výroby, se projevilo i u tohoto motocyklu. Nejčastější požadavek jezdců na duální brzdný systém tu najdeme společně i s pomocným brzdným asistentem ABS.
Technické údaje:
Motor: Vzduchem a kapalinou chlazený vidlicový dvouválec. Vrtání a zdvih 98,4 x 111.1 mm, zdvihový objem 1690 ccm, kompresní poměr 10 : 1. Největší točivý moment 138 N.m při 3500 1/min. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární řemenem, spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek:Dvojitý páteřový rám, přední teleskopická vidlice, průměr nosníků 49 mm, zadní kyvná vidlice. Brzdy kotoučové se systémem ABS, vpředu dvojitá o průměru 320 mm se čtyřpístkovým třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 320 mm s čtyřpístkovým třmenem. Kola litá, desetipaprsková. Pneumatiky 130/80 R17 vpředu a 180/65 R16 vzadu. Rozvor 1625 mm, výška sedla nad zemí 635 mm, světlá výška 135 mm, pohotovostní hmotnost 414 kg. Objem palivové nádrže 22,7 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 4.3.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky