Honda CMX1100 Rebel: stylový bobber
- Publikovno: 25.11.2020
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Pro ty z vás, kteří rádi dáváte všem na odiv váš životní styl a svoji jedinečnou osobnost, představuje Honda zcela nový motocykl z kategorie bobber. Cruiser Rebel 1100 je připraven na vaše úpravy, kterými si jej dotvoříte přesně podle vašich představ a společně si pak na silnicích užijete výkon dvouválce o objemu 1084 ccm.
Úspěch „malého“ Rebela, který byl světu představen v roce 2017, jednoznačně ukázal, že kategorie cruiserů není za zenitem. Naopak, zájem zejména mladších jezdců jednoznačně ukázal, že se jim stále tento styl líbí a baví je upravovat si motocykl podle svých představ. Bylo jen otázkou času, kdy se na scéně objeví i „velký“ Rebel. Ostatně, na začátku června už jsme o tom psali a nebyli jsme daleko od pravdy.
CMX1100 Rebel je určen hlavně pro ty z vás, kdo máte rádi pohodové cestování a rádi byste si pořídili větší stroj, který se dobře ovládá a ze kterého pohodlně dosáhnete na zem, sedlo je tu totiž ve výšce 700 mm. Jeho hlavní výhodou je syrový vzhled a minimální výbava, který jej přímo předurčuje k individualizaci. Dlouhý a nízký stroj s úzkým tělem je doplněn vykrojenou dvoubarevnou bezpřírubovou palivovou nádrží o objemu 13,6 litru.
Ocelové blatníky, lisovány z 1 mm silného plechu, vpředu i vzadu zakrývají široké pneumatiky. V kruhovém světlometu se mísí retro vzhled s moderními LED diodami se silnými vnitřními čočkami. Předsazený 120mm negativní LCD přístrojový panel obsahuje všechny potřebné informace. Klíček zapalování se nachází na levé straně rámu a otevírá se s ním i sedlo, aniž by bylo nutné jej ze zapalování vyjmout. Jednoduchá řídítka jsou upevněna pomocí robustních 2,5cm úchytů a na levé rukojeti se nachází tlačítkový panel pro ovládání jízdních režimů a volitelné převodovky DCT. A pro dlouhé dálniční přesuny je součástí standardní výbavy také tempomat.
Sedlo je tvarované tak, aby jezdci poskytovalo dobrou oporu při akceleraci, jinak je měkké a zaměřené především na komfort. S Rebelem může jeho majitel vyrážet na vyjížďku sám nebo se spolujezdcem, neboť zadní sedlo je možné snadno a rychle odmontovat. Pod sedlem se nachází 3litrová odkládací přihrádka s USB-C nabíječkou.
Rebel bude poháněn řadovým dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 1084 ccm, který pohání japonský bestseller CRF1100L Africa Twin. Pro potřeby cruiseru byl však přepracován s důrazem na mimořádně silný zátah a charakter v nízkých a středních otáčkách a v rámci těchto úprav získal také charakteristický výraznější zvuk. Maximální výkon 64 kW nastupuje při 7 000 1/min. a točivý moment vrcholící na 98 Nm při 4 750 1/min.
Elektronicky řízená škrticí klapka jezdci nabízí tři jízdní režimy (Standard, Rain, Sport) a volitelný User s řadou přednastavených parametrů, včetně nastavení výkonu motoru, brzdění motorem, tři úrovně zásahů systému nastavitelné kontroly trakce a systému Wheelie Control pro zamezení zvedání předního kola, či tři mapy řazení volitelné dvouspojkové převodovky DCT. Součástí standardní výbavy je také tempomat.
Rám z ocelových trubek u modelu Rebel je sám o sobě stylistickým prvkem, ve kterém se odráží syrový a jednoduchý design jeho menšího sourozence i společné tematické linie diagonálně přecházející od přídě směrem k zádi. Důležitou roli v tomto uspořádání hraje palivová nádrž, která je umístěna nad hlavními trubkami o průměru 35 mm, jež jsou přirozeně větší než u modelu CMX500 Rebel. Také kyvné rameno o průměru 50,8 mm bylo zkonstruováno tak, aby ladilo se zbytkem celku. Pohotovostní hmotnost činí 223 kg u standardního provedení Rebel 1100 a 233 kg u verze s převodovkou DCT.
Kazetová přední vidlice je tvořena 2 černými spodními kusy, jež jsou spojeny se 43mm vzpěrami s tmavým titanovým povlakem. Dva zadní tlumiče jsou tvořeny 12,5mm písty a tlakovou postranní nádržkou. U předního i zadního odpružení je možné nastavit předpětí pružin. O bezpečné brždění se postará přední radiálně umístěný jednodílný čtyřpístový třmen, který se zakusuje do 330mm plovoucího kotouče, a jednopístový zadní brzdový třmen společně s 256mm zadním kotoučem. Brzdy jsou vybaveny systémem ABS. Kola z hliníkové slitiny jsou tvořena pěti sportovními paprsky ve tvaru písmene Y a jsou obuta do širokých pneumatik o rozměrech 180/65 B16 vzadu a 130/70 B18 vpředu.
Protože se jedná o stroj, který je připraven pro další vybavení, nabízí Honda širokou nabídku originálního příslušenství, které lze na Rebel 1100 přímo namontovat. Pořídit si můžete rovnou celé sady, Minimal s alternativním sedlem a zadním nosičem nebo Tour, kde je navíc látková sedlová taška. Motocykl bude k dispozici v následujících barevných provedeních: červená metalíza Bordeaux Red Metallic a černá metalíza Gunmetal Black Metallic. Prodejní cena bude začínat na částce 259 900 Kč.
Zdroj: Honda
- Přidat komentář +
- Publikováno: 25.11.2020
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Časový program Pirelli Dutch Round
- dnes - Honda Test Days 2025: otestujte motocykly Honda včetně novinek
- dnes - Startovní listina Le Mans 2025
- 5.4. - Šéf Trackhouse Marks: „To je důvod, proč jsme přivedli Oguru“
- 4.4. - Cremona: Test WorldWCR 2. den
- 4.4. - Test MV Agusta Enduro Veloce: italské dobrodružství
Další z rubriky
- 31.3. - BMW R 12 G/S 2025: syrová zábava v terénu
- 28.3. - Mio MiVue MP30 GPS: motokamera na přilbu s magnetickým senzorem
- 26.3. - Piaggio Beverly 310: svižný městský skútr
- 24.3. - QJMOTOR SRT 600 SX: pohodlné cestování
- 21.3. - Bimota KB998 Rimini 2025: limitovaná edice 500 kusů
- 19.3. - Mio MiVue M820WD: duální HDR motokamera s radarem