Ducati DesertX Rally: za nekonečným dobrodružstvím
- Publikovno: 18.10.2023
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Postavené na základech cestovního endura DesertX, vybavené těmi nejlepšími závodními komponenty, to je novinka DesertX Rally. Je určena pro ta nejnáročnější dobrodružství mimo asfaltové silnice. Nově je podvozek vybaven tlumiči Kayaba.
Oproti základní verzi DesertX ji rozeznáte podle nové tříbarevné grafiky, červeného plochého jednodílného sedla a vysokého předního černého zobáku. Na spodku bílé nádrže, do které vám vejde 21 litrů paliva, je černý pruh a nad ním nápis Ducati. Veškeré informace ze zobrazují na pětipalcovém barevném TFT displeji, který můžete bezdrátově propojit s vaším smart telefonem. Je uchycený vertikálně a nakloněný tak, abyste na něj dobře viděli i při jízdě ve stupačkách.
Poháněný je dvouválcovým motorem Testastretta 11° o zdvihovém objemu 947 ccm s výkonem 110 koní při 9250 otáčkách a maximálním točivým momentem 92 Nm při 6500 otáčkách. Bohatá je i elektronická výbava, šest jízdních režimů (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro a Rally), třístupňové náklonové ABS, osmistupňová kontrola trakce, motorová brzdy, kontrolka proti zvedání předního kola a tempomat. Oceníte i oboustranné rychlořazení.
Podvozek je tvořen komponenty Kayaba, vpředu je 48mm uzavřená kazetová vidlice se zdvihem 250 mm s možností nastavení předpětí a odskoku. Pro zlepšení hladkosti a odolnosti proti opotřebení jsou trubky vidlice opatřeny povlakem Kashima Coating. Vzadu je plně nastavitelný tlumič se zdvihem 240 mm. V obou případech jsou zdvihy oproti základní verzi DesertX o 20 mm delší. Nově je Rally vybaveno tlumičem řízení Öhlins. O 30 mm se zvýšila světlá výška na hodnotu 280 mm.
Nové jsou vysokopevnostní ráfky u předního 21palcového a zadního 18palcového kola, jsou to Takasago Excel s centrálním výpletem uprostřed a jsou s duší. Obuto je na pneumatikách Pirelli Scorpion Rally STR nebo Scorpion Trail II pro ty, co jezdí raději po asfaltu. Stupačky jsou širší a páka brzdy i řadička jsou nastavitelné. Nový je také ochranný kryt motoru vyrobený ze speciální slitiny nazvané „kovaný karbon“. Vyrábí se lisováním jednotlivých kusů karbonu do pryskyřice. Suchá hmotnost motocyklu je 203 kilogramů. Do prodeje se motocykl dostane začátkem příštího roku.
Zdroj: Ducati
- Přidat komentář +
- Publikováno: 18.10.2023
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- dnes - Oficiální startovní listiny na rok 2025
- včera - Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP
- 19.11. - Testu vévodil Alex Marquez
- 19.11. - Test MotoGP: Průběžně na čele stále Alex Marquez
- 19.11. - Test MotoGP: Po 2 hodinách vede Alex Marquez
Další z rubriky
- dnes - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky