Honda VFR 800X Crossrunner 2015: ostřejší vzhled

Nový model VFR 800X Crossrunner pro rok 2015, jehož srdcem je motor V4 o obsahu 800 ccm představila Honda jako motocykl, který dostál mnoho změn a nových funkcí.

Vylepšený šestnáctiventilový motor V4 s úhlem válců 90°, DOHC, je vybaven systémem proměnlivého časování ventilů VTEC. Agregát dosahuje vyšší maximální výkon 78 kW při 10 250 1/min místo 74,9 kW při 10 000 1/min u stávajícího modelu. V nízkých a ve středních otáčkách nabízí větší točivý moment. Stejně, jako u prvního modelu Crossrunneru, byl motor převzat z Hondy VFR 800F.

Kromě vylepšené pohonné jednotky získal motocykl také sportovnější vzhled, nová sedmnáctipalcová hliníková kola, brzdy a delší zdvih odpružení (přední vidlice o 25 mm, zadní o 28 mm). Novinkou ve výbavě je systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC) se dvěma úrovněmi nastavení, blinkry s funkcí automatického vypnutí, LED světla a standardem bude systém ABS a pětistupňové vyhřívané rukojeti. Dvojitý hliníkový rám je vybaven lehčím pomocným rámem a novou hliníkovou jednostrannou kyvnou vidlicí. Do dvojice předních kotoučů o průměru 310 mm se zakusují radiálně upevněné čtyřpístkové třmeny. Výšku sedla si také budete moci nastavit ve dvou polohách, posaz jezdce je spíše sportovnější a nakloněný lehce dopředu, tím ještě více umocňuje ostrý design motocyklu.

Honda VFR 800 X Crossrunner Honda VFR 800 X Crossrunner 20152Honda VFR 800 X Crossrunner Honda VFR 800 X Crossrunner 20151



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama