KTM Freeride 250 R: dvoutaktní premiéra

Rakouská KTM uvedla nový model Freeride 250 R a revidovanou třistapadesátku. Příznivci ježdění v terénu si tedy mají z čeho vybírat.

Ve slunné Itálii představila oranžová značka zbrusu nové Freeride 250 R a nástupce úspěšné Freeride 350. Oba stroje nabízí ty nejlepší podmínky pro všechny ty, kteří milují off-roadové ježdění, chtějí zlepšit své dovednosti mimo zpevněné cesty či se jen rádi baví.

Důvodem pro rozšíření modelové palety o agilní dvoutaktní model je zřejmý: nový motocykl s označením R 250 překlene mezeru mezi závodními modely EXC a čtyřtaktní KTM Freeride 350. Obě lehké „krosky“ (pohotovostní hmotnost pod 100 kg) tak nabízejí především maximální zážitek z jízdy, přičemž novinka s jednoválcovým motorem o objemu 250 ccm nabízí navíc charakter dvoutaktního motoru, tedy nezaměnitelný zvuk, zátah a vůni.

Pohonná jednotka KTM Freeride 250 R má maximální výkon 25 koní, přičemž se vyznačuje podle výrobce lineárním průběhem točivého momentu. K dosažení tohoto cíle bylo použito upravené hlavy válce a modifikovaného pístu. Díky směšovacímu poměru 1:80, vytváří tenhle dvoutakt pouze malé množství typické mlhy. Stabilní podvozek, větší světlá výška a manévrovatelnost pak dodávají novince křídla i v opravdu obtížném terénu.

A co zmíněná třistapadesátka? Po dvou letech výroby modelu Freeride 350 je tu její vylepšení. Nejvýznamnější změnou prošla šestistupňová převodovka , která se tak podílí na nižší spotřebě. Technické změny na čtyřtaktním motoru KTM Freeride 350 mají za cíl ještě více harmonizovat křivku točivého momentu, zvýšit účinnost a spolehlivost. O ní koneckonců svědčí také prodloužené servisní intervaly.

KTM Freeride KTM Freeride1KTM Freeride KTM Freeride2



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama