Royal Enfield Himalayan: znovu spatřen při testování
- Publikovno: 2.9.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Máme tu další fotografii pořízenou v běžném provozu, tentokrát už je však ostřejší a také motocykl je na ní více uhlazenější.
Fotografie Himalayana, které jsme vám představili nedávno, byly nejspíše pořízeny laciným telefonem s horším rozlišením objektivu, byli dost rozmazané, ale mohli jsme na nich spatřit nový enduro motocykl, který Royal Enfield připravuje. I motorka byla celá rezavá, ušpiněná a vůbec nevypadala, že by to měl být nový model anglického výrobce.
Z dnešní fotografie však na vás hledí učesanější a sympatičtější motocykl, vyvedený v matné černé barvě. Stejnou barvu má i přední blatník, vidlice, rám, ráfky, plastové krytky a trochu mě mrzí, že je černé i žebrování na motoru. Na minulých fotografiích měl testovaný motocykl namontovány zadní držáky na boční tašky a plotnu pro horní kufr. Nyní je nemá, ale nejspíš si je budete moci pořídit za příplatek.
To přední držáky, ty přidělané zůstaly, napadá mě, že je to i z důvodu toho, že by mohly částečně plnit funkci padacího rámu. Každopádně tvar nádrže má nádech retro stylu, ale není moc uzpůsobený tomu, že by se na ni dal pohodlně připevnit tankvak a tak určitě cestovatelé uvítají možnost nasadit si místo něj na držáky dvě přední boční brašny.
Kyvná vidlice a výfukové potrubí, včetně koncovky vypadají dost lacině a ne zrovna moc kvalitně. Dokonce to i vypadá, že přesahují nádrž a tak když by vám padl motocykl na pravou stranu, mohli byste si napáchat docela velkou škodu. Tady to rozhodně bude chtít padací rámy. Ono upřímně, koncovka výfuku, včetně jejich svodů, nebyla nikdy silná stránka motocyklů firmy Royal Enfield. Však to také byla jedna z prvních věcí, která byla na námi testovaném jednoválci Royal Enfield Continental GT pozměněna.
Co se týče zadního podsedlového rámu, tak ten je menší, kratší a užší a zároveň působí více sportovněji. Zásadní změnou prochází zadní kyvná vidlice, kde se upustilo od dvojice tlumičů a byly nahrazeny jedním. Jak už jsem zmínila, kyvná vidlice na mě nepůsobí obzvláště odolně a když si představím, že bude motocykl plně naložen, možná i ve dvou jezdcích a bude se prodírat kamenitými himalájskými cestami, tak to bude pro něj zkouška pevnosti a pro vás zkouška odolnosti vašich nervů. Víceméně si myslím, že tohle už by mohla být jedna z finálních verzí motocyklu Royal Enfield Himalayan.
Tedy na závěr si musím nechat poznámku k testovacímu jezdci. Podle pantoflí na nohou je jasné, že se testuje v Indii, však by vám o tom naši motorkářští cestovatelé mohli povídat. Na rukou má kupodivu plátěné rukavice, což je na místní poměry docela luxus. Každopádně to má pozitivní dopad v tom, že testovací jezdec splyne s davem a není nápadný.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 2.9.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky