Suzuki RM-Z450 pro rok 2015

Pátá generace čtyřtaktního off-road speciálu přichází s celou řadou vylepšení a nových technologií.

Suzuki pro další sezónu inovovala svoji špičku v oblasti motokrosu, terénní RM-Z450. Nástupce prvního modelu z roku 2005 tak prodělal již čtvrtou vlnu podstatných inovací a vylepšení a do sériového provedení přináší řadu technologií z šampionátů vrcholové třídy Supercross i Motocross.

Hlavními hity nového modelu jsou startovní asistent S-HAC (Suzuki Holeshot Assist Control) a nová přední vidlice Showa SFF-AIR. Startovní asistent vyvinutý pro závodní použití umožní jezdci nastřádat ty nejcennější desetinky hned po startu a najíždět do první zatáčky před ostatními. Má dva režimy, jeden pro bahno, který omezuje prokluz kola na základě zpoždění zapalování první sekundu po otevření plynu nebo po zařazení trojky. Druhý režim pro tuhý povrch s lepší trakcí zajistí vyšší výkon prvních 4,5 sekund po startu. Nová přední vidlice Showa SFF-AIR (Separate Function front Fork) zase o kus posunula loňskou technologii využívající pružinu v jedné trubce a hydrauliku v druhé.

Pro rok 2015 je odpružení úplně bez vnitřních pružin s výslednou úsporou hmotnosti o celých 1,1 kg. O pružení se stará vzduchový sloupec a zlepšily se i možnosti nastavení předpětí a útlumu ve všech charakteristikách. Další vylepšení modelu 2015 zahrnují větší tuhost rámu při snížené hmotnosti, delší startovací páku a upravený dekompresor pro snazší startování. Nový je i chladicí systém s odolnějším krytem pumpy a jiným vedením potrubí, zapracovalo se také na převodovce. Americká verze navíc bude mít tlumenější výfuk, aby splňovala přísnější limity AMA.

Rm-z 2014-Suzuki-RM-Z-Action-D3N24951-584x389Rm-z 2014-Suzuki-RM-Z-Suspension1-600x389Rm-z 2014-Suzuki-RM-Z450-D3N21011-584x389Rm-z 2014-Suzuki-RM-Z450-D3N21011-584x389 (1)Rm-z 2014-Suzuki-RM-Z450-D3N21041-584x389



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama