Honda X-ADV 2025: zaměřeno na komfort
- Publikovno: 25.9.
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Enduro skútr X-ADV prošel výraznou designovou změnou, která zahrnuje dva LED světlomety s novými světly a s integrovanými ukazateli směru. Nově do výbavy dostanete tempovat, přepracovaný plexi štít a silnější sedlo s poupraveným tvarem, aby byl motocykl ještě více komfortnější.
Honda X-ADV byla prvním skútrem na světě, který získal do vínku dobrodružné vlastnosti. Poprvé se o něm začalo hovořit v polovině roku 2016, aby je s velkou slávou představili na EICMA v Miláně. Zájem o něj byl nemalý, ostatně jeho test si můžete přečíst zde, a do dnešního dne se jich prodalo v Evropě již více než 76 tisíc kusů. Největší oblibu si získal v Itálii, Francii a Španělsku. V roce 2023 to byl druhý nejprodávanější model značky Honda na evropském trhu, předčila jej pouze novinka CB750 Hornet.
Ve světě motocyklů se stal skútr X-ADV novodobou legendou. Nikdo v nabídce nenabízel skútr s enduro vlastnostmi. Měl robustní vzhled, vzpřímenou jízdní pozici, vysoký plexi štít, byl hbitý, pohodlný, lehce se ovládal a navíc měl dva důležité benefity skútru, nízkou spotřebu a odkládací schránku pod sedlem. Unikátní vzhled i jeho jízdní vlastnosti si zákazníci doslova zamilovali a jeho obliba se drží na vrcholu i nadále.
Do příští sezóny vyrazí X-ADV v novém vzhledu se dvěma LED světlomety opatřenými světly pro denní svícení a integrovanými ukazateli změny směru jízdy. Standartní výbavou se stává tempomat a dvouspojková převodovka DCT byla přepracována, aby hladce fungovala i v nízkých rychlostech. Nový plexi štít nyní levou rukou snadno nastavíte do jedné ze tří poloh. Sedlo má pro větší komfort o 10% více uretanové pěny a v přední části je více vykrojené, aby z něj na zem snadněji dosáhli i jezdci menšího vzrůstu.
Pod sedlem se ukrývá 22litrová schránka, kam bez potíží uschováte integrální helmu. Uvnitř naleznete také USB-C zásuvku. Drobnosti, včetně telefonu nebo peněženky, si budete moci uschovat do malé schránky v přední části motocyklu. Přepracovaný je pětipalcový TFT displej s novou grafikou, ke kterému můžete připojit chytrý telefon a ovládat jej budete pomocí čtyřsměrového přepínače na levém řídítku.
Srdcem dobrodruha je i nadále kapalinou chlazený dvouválcový motor o zdvihovém objemu 745 ccm, výkonu 43,1 kW při 6 750 ot/min a maximálním točivém momentu 69 Nm při 4 750 ot/min. K dispozici jej můžete mít i ve verzi 35 kW pro držitele řidičského oprávnění skupiny A2. Bohatá je také elektronická výbava skútru, na výběr budete mít ze čtyřech přednastavených jízdních režimů ovládaných elektronicky řízenou škrtící klapkou a třístupňovou kontrolu trakce.
Podvozek je tvořen přední 41 mm obrácenou vidlicí se zdvihem 153,5 mm, vzadu je jeden centrální tlumič se systémeme Pro-Link se zdvihem 150 mm. Drátěná kola mají vpředu 17 palců, vzadu 15 palců a brzděna jsou radiálně umístěným čtyřpístovým brzdovým třmenem na předních dvou 296 mm kotoučích, vzadu jeden 240 mm kotouč s jednopístem.
Ke třem stávajícím barevným provedením v černé, bílé a matně šedé, se pro rok 2025 přidává nová verze Special Edition ve výrazné matně žluté barvě s dvoubarevným lakováním. Pořídit si k němu můžete i velké množství příslušenství nebo si vybrat z jednoho z pěti předem sestavených paketů.
Zdroj: Honda Motor Europe
- Přidat komentář +
- Publikováno: 25.9.
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - BMW R 12 S: pocta ikoně
- 17.12. - Evoke 6061 GT a Urban Classic: elektrické cestování
- 12.12. - Honda EV Fun a EV Urban: koncepty elektrických motocylů
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem