Aprilia Dorsoduro 900: s kontrolou trakce

Aprilia přichází s Dorsodurem, které je poháněno zcela novým motorem, neboť ten původní o obsahu 750 ccm nesplňoval podmínky emisní normy Euro4.

No a když s novým motorem, tak rovnou se silnějším agregátem. Kapalinou chlazený dvouválec, DOHC, s úhly válců 90°, má nyní zdvihový objem 896,1 ccm. Zvýšil se zdvih válců na 67,4 mm z původních 56,4 mm, dosáhlo se tím nárůstu výkonu a krouťáku točivého momentu ve středních otáčkách. Maximální výkon je tak nyní 95,2 k při 8750 1/min a 90 Nm při 4500 1/min.

1 Aprilia Dorsoduro 900 (1)1 Aprilia Dorsoduro 900 (3)1 Aprilia Dorsoduro 900 (5)

Z elektronických systémů dostalo Dorsoduro plný elektronický plyn, přednastavené tři jízdní mapy - Sport, Touring a Rain a třístupňovou kontrolu trakce. Veškeré nastavení si nyní můžete prohlédnout na novém barevném TFT displeji, který jste již mohli zahlédnout na novince Aprilia Tuono V4 1100. Příhradový rám motocyklu zůstal zachován z původního Dorsodura 750, ale dostalo se mu lehčích předních vidlic Kayaba, které jsou plně nastavitelné. Také se zkrátil rozvor pro snadnější ovladatelnost, zejména při jízdě po městě.

1 Aprilia Dorsoduro 900 (6)1 Aprilia Dorsoduro 900 (4)1 Aprilia Dorsoduro 900 (2)

Nejenom vidle, ale hmotnost ušetřily i nová kola a to rovné dva kilogramy. Brzdný systém je tvořen dvojicí kotoučů o průměru 320 mm vpředu, brzděné čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu je jednokotouč o průměru 240 mm s jednopístkem.

1 Aprilia Dorsoduro 900 (10)1 Aprilia Dorsoduro 900 (9)1 Aprilia Dorsoduro 900 (13)1 Aprilia Dorsoduro 900 (12)



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama