Ducati Hypermotard 939 a Hyperstrada 939 2016: s vylepšeným motorem

Omlazená ducatí Hyper rodina čítá tři členy, sportovní Hypermotard, závodní Hypermotard SP a cestovní Hyperstradu. Všechny tři členy pojí jedno dvouválcové srdce Testastretta 11°.

Vůbec úplně první prototyp Hypermotardu byl představen v Miláně před deseti lety. Do produkce se dostal o dva roky později a dostává se jí motoru o obsahu 1100 ccm. Její test si můžete přečíst zde. Zásadní změna pak přišla v roce 2013, kde vzniká ona zmíněná tříčlenná rodina postavená na jednom motoru o obsahu 821 ccm. Do příští sezony však vyjedou se silnějším agregátem o zdvihovém objemu 937 ccm, výkonem 113 koní a o 10% vyšším kroutícím momentem.

Celá řada bude také vybavena bezpečnostními systémy, třístupňové ABS, osm úrovní nastavení trakce a tři jízdní režimy. Základní Hypermotard 939 si budete moci pořídit ve dvou barvách, červená Ducati nebo bílá Star White Silk, obě dvě jsou doplněny kontrastním červeným rámem. Přední USD vidlice jsou od firmy Kayaba, mají průměr 43 mm a jejich zdvih je 170 mm. Zadní centrální tlumič dodává Sachs, je také plně stavitelný a délka zdvihu je 150 mm. Suchá hmotnost je 181 kg a výška sedla nad zemí činí 850 mm. Hypermotard 939 je obut na pneumatikách Pirelli Diablo Rosso II.

Hypermotard 939 SP od základního poznáte celkem hravě. Má stejné závodní barvy jako mají tovární speciály jezdící mistrovství světa MotoGP. Jeho suchá váha je 178 kg a výška sedla nad zemí je o dalších 40 mm vyšší než u klasického Hypermotardu. Na přání však můžete mít sedlo o 20 mm nižší, tedy 870 mm. Přední stavitelné USD odpružení používá od firmy Öhlins, nosníky mají průměr 50 mm a zdvih je 185 mm. Od stejné firmy je také zadní stavitelný tlumič se zdvihem 175 mm. Motocykl Hypermotard 939 SP jezdí na pneumatikách Pirelli Diablo Supercorsa SP a je určen přímo na závodní trať. Jeho úhel náklonu je až 47,5° a to zcela jistě uvítají jezdci, kteří to rádi klopí až do extrémních úhlů.

Pro cestování určená Hyperstrada 939 stojí tiše v pozadí za svými divokými sourozenci a přitom se jim může statečně postavit čelem. Pořídit si ji můžete v červené Ducati barvě s elegantním šedě zbarveným rámem. Je určena pro pohodlné ježdění a proto jí byly zvednuty řídítka o 20 mm, dostala vyšší větrný štít a také širší sedlo, které je ve výšce 810 mm. Můžete si pořídit ještě pohodlnější sedlo, které má o 20 mm více pěny, pro ještě měkčí posaz. Ve standardní výbavě máte centrální stojan, 12V zásuvku a také dva boční kufry o objemu 50 l, které velmi snadno sundáte dolů. Odpružení má stejné jako její sourozenec Hypermotard, ovšem zdvih je o pár milimetrů kratší, přední cestuje na trase dlouhé 130 mm, zadní 133 mm. Hyperstrada je obuta do pneumatik Pirelli Scorpion Trail a její suchá hmotnost čítá 187 kg.

1 Ducati 939 Hypermotard071 Ducati 939 Hypermotard061 Ducati 939 Hypermotard081 Ducati 939 Hypermotard091 Ducati 939 Hypermotard101 Ducati 939 Hypermotard111 Ducati 939 Hypermotard121 Ducati 939 Hypermotard131 Ducati 939 Hypermotard141 Ducati 939 Hypermotard051 Ducati 939 Hypermotard151 Ducati 939 Hypermotard161 Ducati 939 Hypermotard171 Ducati 939 Hypermotard181 Ducati 939 Hypermotard191 Ducati 939 Hypermotard201 Ducati 939 Hypermotard211 Ducati 939 Hypermotard221 Ducati 939 Hypermotard031 Ducati 939 Hypermotard021 Ducati 939 Hypermotard011 Ducati 939 Hyperstrada71 Ducati 939 Hyperstrada61 Ducati 939 Hyperstrada11 Ducati 939 Hyperstrada21 Ducati 939 Hyperstrada31 Ducati 939 Hyperstrada41 Ducati 939 Hyperstrada5



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama