Ducati Monster 1200 R 2016: fotogalerie z představení
- Publikovno: 15.9.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Nový, zábavnější a ještě silnější, takový je Monster 1200 R. Získáte s ním silnější motor, sportovnější podvozek a skvělý design.
(9:00 doplněna fotogalerie, video, technické údaje)
Díky kolegům z redakce Autoforum, kteří nemohou chybět na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem, vám přinášíme jako jedni z prvních fotografie italské novinky Ducati Monster 1200 R.
Tahle jednostopá kráska je vybavena silným, kapalinou chlazeným, dvouválcem Testastretta 11° DS do L o výkonu 160 koní, který ji umí rozjet na stokilometrovou rychlost za tři sekundy a pokračovat s ní až k 250 km/h. Oproti námi testované předchozí generaci má o 25 koní vyšší výkon a točivý moment vzrostl o 11,4 N.m na hodnotu 131,4 N.m při 7 750 otáčkách. Úžasnou hodnotou je také krátká brzdná dráha ze stokilometrové rychlosti. Špičkový Monster 1200 R to s radiálně uloženými brzdami Brembo prý zvládne na 37 metrech.
Samozřejmostí u tohoto naháče jsou volitelné palivové mapy, osmistupňová kontrola trakce a třístupňový pomocný brzdný systém ABS od firmy Bosch 9MP. Veškeré informace o motocyklu, rychlosti, otáčkách a mnoho dalšího je přenášeno na barevný TFT displej.
Vylepšení se dočkalo také podvozku, stroj je postaven na příhradovém rámu s motorem jako nosnou částí a dostal do výbavy nový podsedlový rám. Verze „R“ se pyšní odpružením od firmy Öhlins, navíc se může pochlubit tlumičem řízení stejné značky. Obuto je na semnáctipalcových ďábelských pneumatikách Pirelli Diablo Supercorsa SP. Za zmínku rozhodně stojí třípaprskové ráfky značky Marchesini. Nový Monster také lehce snížil suchou váhu o dva kilogramy na hodnotu 180 kg, provozní hmotnost je 207 kg.
Tuhle mašinu si klidně budete moci vzít na okruh a rozhodně s ní budete patřit mezi rychlé jezdce, výkon a krouťák na to rozhodně máte. Ducati Monster 1200 R bude jednoznačně velkým konkurentem dalším naháčům jako je BMW S 1000 R nebo KTM Super Duke 1290 R.
Motocykl byl představen v průběhu akce Volkswagen Group Night, kde byla naše partnerská redakce pozvána a tak vás můžeme potěšit snímky této krasavice. Představena byla ve dvou barvách, klasické Ducati červené a černé.
Technické údaje
Motor: kapalinou chlazený dvouválec Testastretta 11° DS do L. Vrtání a zdvih: 106 x 67,9 mm , zdvihový objem 1198,4 ccm, kompresní poměr 13,0 : 1. Největší výkon 160 koní (117,7 kW) při 9 250 otáčkách. Největší točivý moment 131,4 N.m při 7 750 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek, plně nastavitelná vidlice upside-down Öhlins, průměr nosníků 48 mm, zdvih 130 mm, vzadu jednoramenná kyvná vidlice s centrální pružící a plně nastavitelnou tlumicí jednotkou Öhlins, zdvih 159 mm. Brzdy kotoučové Brembo, vpředu dvojitá o průměru 330 mm se čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 245 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky Pirelli Diablo Supercorsa 120/70 ZR 17 vpředu a 200/55 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 830 mm, rozvor 1509 mm, světlá výška 89 mm, suchá hmotnost 180 kg,objem palivové nádrže 17,5 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 15.9.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky