Ducati Monster 1100/S: ještě lepší

Modelová řada Monster je jednou z vůbec nejúspěšnějších v historii italské značky Ducati. Nový model chce oslovit ještě lepší ovladatelností a moderní technikou. Základní provedení 696 nyní dostalo sinějšího sourozence s motorem o objemu 1,1 litru

Na první pohled dospělejší ho Monstera poznáte od svého menšího bratra díky jednoramenné zadní kyvné vidlici, která potěší oko estéta. Srdcem sroje je vidlicový dvouválec o objemu 1078 ccm, který dobře známe z modelů Hypermotard a Mutistrada. Dává největší výkon 70 kW, slušný točivý moment 103 N.m, takže na dlálnici můžete uhánět rychlostí až 225 km/h. Pravá parketa a určení stroje je projíždění zatáček, kde se k maximu těžko dostanete, spíše vás budou zajímat kvality podvozku.

Ducati Monster 1100 má kombinovaný rám z oceli a hliníku a krátké výfuky pod 810 milimterů vysokým sedlem. Hmotnost italského stroje klesla na 185 kilogramů a zvětšeny byly také zdvihy odpružení. Tím má novinka větší volnost při náklonech. Standardní model pracuje s odpružením Showa-Sachs, dražší provedení Monster 1100 S má komponety od renomované firmy Öhlins. Ty si ale výrobce nechá řádně zaplatit. A tak zatímco běžné provední „litrového“ Monstera koupíte za 289 000 Kč, varianta S vás vyjde o padesát tisícovek dráž.

1100s_081100s_111100s_141100s_201100_131100_15



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama