Ducati Streetfighter V4 a V4 S: Joker na kolech
- Publikovno: 25.10.2019
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Dlouho očekávaný model Ducati Streetfighter se světu představil ve dvou variantách, standardní a v luxusnější verzi „S“. S výfukem od Akrapoviče můžete mít výkon až 220 koní, to je zkrátka peklo na zemi.
Ducati plní přání svých zákazníků a odstrojila jim Panigale V4. Dokonce se při finálním designu nechali inspirovat rozšklebenou tváří klauna jménem Joker, kterého naprosto geniálně ztvárnil americký herec Heath Ledger. Na přední masce váš však více než tvář klauna Jokera zaujmou typická LED denní světla ve tvaru V, která jsou společná jak pro Panigale, tak i pro Supersport.
Kromě přední masky jednoznačně nepřehlédnete aerodynamická křidélka, která ve stáji Ducati nejsou žádnou převratnou novinkou, ale zcela určitě budou mít v tomto případě dost zásadní vliv nejen proti zvedání předního kola, ale k celkovému udržení stability Streetfighteru V4, který je bez kapot a na zadní kolo přes šestistupňovou převodovku posílá řetězem více než 200 koní. Hmotnost motocyklu je 201 kilogramů u standardní verze, 199 kilogramů u verze S.
Srdcem Streetfighteru je kapalinou chlazený čtyřválec o zdvihovém výkonu 1103 ccm, jehož výkonnostním parametrům se nám ani nechce věřit. Pyšní se výkonem 208 koní při 12 750 1/min a maximálním točivým momentem 123 Nm nastupujícím v 11 500 1/min. Pokud byste zainvestovali do otevřeného výfuku Akrapovič, nejen, že uspoříte 6 kilogramů váhy, ale zvýšíte si výkon na 220 koní a krouťák na 130 Nm.
Slušná je rozhodně i elektronická výbava, vlastně nejslušnější, protože Ducati do tohohle sršně nacpala snad úplně vše, co z elektroniky nabízí: kontrola trakce DTC EVO, kontrola Wheelie DWC EVO, náklonové ABS, Ducati Slide Control, obousměrné rychlořazení DQS, startovací asisten DPL, včetně inerciální řídící jednotky Bosch 6D IMU. V přednastavených režimech Sport a Track budete moci využít všech 208 koní, v režimu Street bude omezen na 155 k, ale i tak je to dost na to, abyste si na silnici užili maximum zábavy.
Podvozek tvoří u standardní verze plně stavitelné 43 mm tlumiče Showa BPF vpředu a vzadu monoshock Sachs. Do výbavy dostane i tlumič řízení od Sachsu. Kola má pětipaprsková. To verze „S“ dostane luxusnější zboží od Öhlins, vpředu bude mít zlaté tlumiče NIX-30, vzadu TTX 36 a rovněž bude vybaven tlumičem řízení od stejné značky. Kola má třípaprsková kovaná od značky Marchesini a jestli vám to bude málo, tak si můžete pořídit ještě lehčí kola ze slitiny hořčíku.
Bezpečně zastavíte díky třmenům Stylema. Oproti Panigale má však Streetfighter širší řídítka a tak by se vám s ním do zatáček mohlo jít lehčeji a snadněji. Rovněž jízdní pozice je mnohem pohodlnější, neležíte tolik na rukou a hovíte si i na širším sedle, které je ve výšce 845 mm. Nabízet se bude v typických červených Ducati barvách s matně šedým rámem a černými koly. Cena za standardní verzi by měla začínat přibližně na 450 tisíc Kč, verze S by pak měla začínat na částce 510 tisíc Kč.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 25.10.2019
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky