Honda CB 300F: nahaté eRko jde na trh v USA

Nekapotovaná verze silničního motocyklu Honda CBR 300R jde na trh. Spíše než v Evropě se ale v příštím roce objeví na americkém trhu.

O pohon se i v případě nekapotované Hondy CB 300F bude starat jednoválcový vodou chlazený motor s objemem 286 ccm, pracující s maximálním výkonem 31 koní a točivým momentem 27 N.m. Výfukový systém bude použit velmi podobný tomu, který dobře známe z větší CBR 500F.

Co se dalších technických detailů 160 kilogramů těžkého modelu CB 300F týče, můžeme se těšit například na přední vidlice s průměrem 37 mm, přední 296 mm kotouč s dvoupístkovým brzdičem a zadní 220 mm brzdový kotouč. Samozřejmostí bude také moderní multifunkční LCD displej a přívětivá cena, která by se měla pohybovat v přepočtu okolo necelých osmdesáti tisíc korun.

Technické údaje

Motor: kapalinou chlazený jednoválec DOHC. Vrtání a zdvih: 76 mm x 63 mm , zdvihový objem 286 ccm, kompresní poměr 10,7:1. Největší výkon 31 koní při 8 500 otáčkách. Největší točivý moment 27 N.m při 7 250 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám, přední vidlice 37 mm, průměr nosníků 43 mm, zdvih 130 mm, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou, zdvih 150 mm. Brzdy kotoučové, vpředu o průměru 296 mm s dvoupístkovým třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 220 mm s jednopístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 160/70 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 785 mm, pohotovostní hmotnost 160 kg, rozvor 1495 mm, objem palivové nádrže 17,5 litrů.

cbr300f cb1__800cbr300f cb2__800



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama