Honda CB1100 EX 2017: uhlazené linie

Již tři roky se prodává CB1100EX na evropském trhu a zdá se, že se tu ustálila. Patří mezi motocykly s klasickým jednoduchým vzhledem, jaký jsme mohli vídat na motocyklech z počátku sedmdesátých let minulého století.

O tom, že je to povedený stroj jsme se mohli přesvědčit i v rámci našeho testu a musím dodat, že se nám líbil. Nový model má zakřivenou palivovou nádrž, vyrobenou bez viditelných švových svarů, jednoduchý kulatý světlomet a dva přístrojové budíky evokují stroje Honda ze zašlých časů.

1 Honda 2017 CB1100 EX11 Honda 2017 CB1100 EX3

Díky doteku nejmodernějších technologií jsou přední i zadní světla složena z LED diod a 18palcová kola jsou vypletena nerezovými dráty. Pro lepší funkci odpružení byla 41mm přední vidlice Showa s dvojitými průtokovými ventily doplněna o zadní tlumiče Showa. Motor snáze dýchá díky inovovanému sání a dvěma menším a lehčím výfukům. Pomocná kluzná spojka usnadňuje řazení a zlepšuje stabilitu zadního kola při podřazování.

1 Honda 2017 CB1100 EX21 Honda 2017 CB1100 EX4

Svými klasickými liniemi CB1100EX vyvolává vzpomínky, v nichž se mísí návykový výkon motoru s oduševnělým zvukem a s asociativním atraktivním vzhledem. Zároveň se jedná o stroj, který si můžete vychutnávat a užívat každým pohledem; každý jeho úhel a každá část vás uspokojí svou dokonalostí. Pořídit si jej můžete i ve sportovní verzi Honda CB1100 RS.

Intermot 2016: Podívejte se také na novou Honda CBR1000RR Fireblade SP, Honda CBR1000RR Fireblade SP2, Honda CB1100 RS, Moto Guzzi Audace Carbon, BMW K 1600 GT, BMW S 1000 XR, BMW S 1000 RR, BMW S 1000 R, BMW R nineT Racer a Pure, Aprilia RSV4 RR a RF, Aprilia RS125 a Vespa GTS 125/150.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama