Indian FTR1200: americký Street Tracker
- Publikovno: 2.10.2018
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Světové premiéry se ve včerejších večerních hodinách dočkal americký Street Tracker Indian FTR1200. Překvapením však pro přihlížející bylo, že se na pódiu představily rovnou dvě verze modelu s vodou chlazeným motorem o objemu 1203 ccm.
Novinka se nijak zásadně neliší od vloni představeného konceptu Indian Scout FTR1200 i produkční verze má za srdce vidlicový dvouválec usazený v trubkovém ocelovém rámu, chlubící se parametry 1203 ccm zdvihový objem, výkon 120 koní při 8250 1/min a maximální kroutící moment 115 Nm při 6000 1/min. To jsou hodnoty, které přes šestistupňovou převodovku snadno rozpohybují stroj vážící 221 kilogramů.
Standardně je dodáván s antihopingovou spojkou a s 13 litrovou palivovou nádrží netradičně umístěnou pod sedlem, která však významně snižuje těžiště motocyklu a dodává mu tak mnohem větší stabilitu během jízdy. FTR 1200 má hladké oblé tvary, přes imitaci palivové nádrže na ni navazuje sedlo, které je ve výšce 840 mm a je čistě zakončeno pouze zadním světlem. Neruší jej ani registrační značka, ani jeden pár ukazatelů změny směru jízdy. Ty jsou totiž přišroubovány dole na kyvce. Strmě k sedlu míří dvojice koncovek výfuků.
Snad nejzajímavější komponentou tohoto motocyklu je jeho přední LED světlomet, obklopené přední maskou kapotáže. FTR1200 je obuto na pneumatikách Dunlop DT3-R, které byly vyvíjeny přímo pro tento motocykl, mají tedy flat-trackový vzorek. Vpředu má kolo rozměr 19 palců, vzadu jich má 18. Spolehlivě vás zastaví brzdiče Brembo M4.32 s čtyřpístkovým třmenem, který vpředu brzdí jeden kotouč o průměru 320 mm. Vzadu je rovněž jeden kotouč P34. Oba jsou propojeny s pomocným brzdovým systémem ABS.
Motocykl je nabízen ve dvou variantách. Základní FTR 1200 má klasický kulatý analogový budík a přední vidlici bez možnosti nastavení. U zadního tlumiče si můžete nastavit předpětí a odskok. Tlumiče pracují se zdvihem 150 mm. Standardně je dodáván s tempomatem, USB portem a osvětlení již disponuje technologií LED.
Mnohem vybavenější je verze S, která je našlapaná elektronickými systémy. Máte jak kontrolu trakce, tak wheelie, ale také tři jízdní režimy. Můžete si vybrat mezi módy Standard, Sport a Rain. Verze S je navíc vybavena i vypínatelným ABS. Všechny systémy vám bezpečně fungují také v náklonu a to díky inerciální řídící jednotce. Analogový budík tady nahradil dotykový barevný TFT displej vybavený systémem Bluetooth, díky němuž tak snadno připojíte váš chytrý telefon k motocyklu a můžete tak poslouchat vaši oblíbenou muziku nebo přijímat hovory a SMS zprávy.
Základní verzi si budete moci pořídit pouze v černé barvě Thunder Black za cenu 12 999 am. dolarů, vybavenější model S se bude prodávat za cenu 14 999 am. dolarů a vybírat si budete moci ze třech barev.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 2.10.2018
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- včera - Případ Vinales: Drama tlaku v pneumatikách - další díl
- 14.4. - Další těžké zranění Jorge Martina
- 14.4. - Yamaha Tour 2025: otestujte motocykly značky Yamaha
- 13.4. - Maverick Vinales potrestán
- 13.4. - Další trumf pro Marca Marqueze
Další z rubriky
- dnes - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster
- 9.4. - Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem
- 31.3. - BMW R 12 G/S 2025: syrová zábava v terénu
- 28.3. - Mio MiVue MP30 GPS: motokamera na přilbu s magnetickým senzorem
- 26.3. - Piaggio Beverly 310: svižný městský skútr