Kawasaki W800: elegantní klasika
- Publikovno: 31.10.2019
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Chtěli jste ji, máte ji mít. Klasický, elegantní nekapotovaný styl, to je přesně ona, Kawasaki W800. Doplněná o chromové prvky, poháněná spolehlivým dvouválcem a s větším předním kolem, pro komfortnější pocit z jízdy.
Novinka pro příští sezónu doplní dvojici vloni představených modelů W800 Street a Cafe, kde jeden z nich bych ve stylu malého cruiseru a druhý café racer, ale ani jeden z nich nebyl to správné retro, na jaké jste byli u Kawasaki zvyklí. Ovšem od příštího roku se to mění a novinka, která se co nejvíce podobá prvnímu modelu W1 z roku 1966, se vám určitě bude líbit tak jako nám.
Motocykl bude poháněn vzduchem chlazeným paralelním dvouválcovým motorem s královskou hřídelí o zdvihovém objemu 773 ccm, výkonem 48 koní při 6000 1/min a točivým momentem 63 Nm při 4800 1/min. Motor je usazen v novém trubkovém rámu svařeného z trubek o větším průměru. Přední vidlice má rovněž větší průměr a to 41 mm. Oproti verzím Street a Café má tahle klasika větší přední kolo a to 19 palců místo 18. To vše je děláno hlavně pro to, abyste si užili komfortnější pocit z jízdy a i právě z tohoto důvodu máte širší chromová řídítka.
Ostatně z chromu a z leštěných materiálů je tu velké množství doplňků, jako jsou blatníky, zrcátka, dvojice výfuků potrubí nebo loga W na nádrži, ale také samotný motor dostal stříbrnou povrchovou úpravu. Aby byl zachován ten pravý retro nádech, má W800 velký kulatý přední světlomet a oranžové směrovky mají rovněž kulatý tvar. Originální jsou také dva kulaté budíky s otáčkoměrem a rychloměrem.
Do výbavy vám na cestu nabalí i centrální stojan, což zcela jistě potěší každého budoucího majitele W800. O pohodlí během jízdy se vám postará komfortní čalouněné sedlo, které je ve výšce 790 mm a o bezpečí při zastavování zase kotoučové brzdy vpředu i vzadu, doplněné o ABS. Hmotnost této klasiky je 221 kilogramů.
- Přidat komentář 2
- Publikováno: 31.10.2019
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 23.12. - Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii
- 23.12. - John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship
- 22.12. - Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie
- 21.12. - Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR
- 21.12. - Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025
- 21.12. - MS-SBK 2025: Nová značka, tři Rookies, opět bez Čecha
Další z rubriky
- 23.12. - Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii
- 20.12. - BMW R 12 S: pocta ikoně
- 17.12. - Evoke 6061 GT a Urban Classic: elektrické cestování
- 12.12. - Honda EV Fun a EV Urban: koncepty elektrických motocylů
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou