KTM 390 Duke 2017: v novém kabátu
- Publikovno: 27.11.2016
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Svůj životní debut si 390 Duke prožil v roce 2013 a velice rychle se stal jedním z nejprodávanějších motocyklů oranžové stáje.
Zcela oprávněně si tak zasloužil alespoň malý facelift, a tak se v příštím roce můžeme těšit na nový, ještě ostřejší vzhled, přední LED světlomet se velmi podobá silnějším sourozencům KTM 1290 Super Duke R a KTM 1290 Super Adventure S, R a T. Malý Duke se dočkal také vylepšeného elektronického plynu, plný barevný TFT displej a zadní podsedlový rám je nyní přímo přišroubován na trubkový rám z oceli.
Díky novému podsedlovému rámu se také pozměnil tvar sedla a zvětšena byla i palivová nádrž, která nyní pojme 13,4 litrů benzínu. Přední USD vidle o průměru 43 mm dodala firma WP a pro jezdce jsou mnohem více přívětivější, dokáží totiž lépe tlumit nerovnosti povrchu, její zdvih je 142 mm. O větší bezpečí se vám nyní postará o 20 mm větší přední brzdový kotouč o průměru 320 mm s radiálně uchyceným čtyřpístkovým třmenem. Vzadu je jednopístek a brzdí kotouč o průměru 230 mm.
Malý Duke 390 vypadá zatraceně dobře. Zajímat by mohl ty, kteří vlastní řidičské oprávnění skupiny A2 neboť díky jeho upravenému kapalinou chlazeném jednoválci o obsahu 373,2 ccm a maximálnímu výkonu 44 koní, vyhovuje limitům pro tuto třídu. Hmotnost motocyklu je 149 kg a sedlo je ve výšce 830 mm.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 27.11.2016
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky