KTM 790 Duke 2018: pouliční rebelie
- Publikovno: 8.11.2017
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Musím se přiznat, že tohle je pro mě zatím nejkrásnější novinka, kterou ne veletrhu EICMA v Miláně představili. Tahle pouliční rebelie jménem KTM 790 Duke má neskutečný šmrnc, ostře drzé tvary a skvělou elektronickou výbavu.
V trubkovém ocelovém rámu je usazen samonosný motor s označením LC8, což není nic jiného než kapalinou chlazený řadový dvouválec o obsahu 799 ccm pohánějící stádo 105 koní při 9000 1/min a maximálním kroutícím momentu 85 Nm při 8000 1/min. KTM dokonce odvážně tvrdí, že v poměru výkon vs. váha nemají ve své kategorii konkurenci a jsou jednoznačně nejlepší. 790 Duke má hmotnost 169 kilogramů.
Jak už je asi u KTM zvykem, vizuálně se Duke hodně podobá ostatním vévodům, možná nejvíc tomu nejsilnějšímu 1290 Super Duke R. Ostře řezané tvary jsou geometricky přesné a s dominantním dvojitým předním LED světlometem ve vás vyvolávají hodně silné emoce a chuť co nejrychleji popadnout helmu a vypálit z garáže ven.
Ve výbavě má 790 Duke barevný TFT displej, řídící jednotku IMU spolupracující s kontrolou trakce, náklonovým ABS, obousměrným bezspojkovým rychlořazením, launch control a s jízdními mapami. S touhle výbavou tak nebude jenom nejlepší v poměru výkon:váha, ale také nejlépe vybavený stroj. O žehlení nerovností se vám postarají tlumiče WP, vpředu je 43 mm vidlice. Do prodeje by měl jít v březnu příštího roku.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 8.11.2017
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky