Kymco 125 CK1: na sportovní notu
- Publikovno: 23.7.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Další novinka od Kymca se bude určitě líbit mladým jezdcům. Díky svým výrazným hranám vypadá tento nekapotovaný stroj jakoby se neustále pohyboval.
Ostře řezané tvary a integrované LED směrovky podtrhují sportovní charakter polokapotovaného motocyklu. Výrazný design modelu CK1 má svůj jasný cíl: dominovat na silnici. Po technické stránce mu k tomu dopomáhá spolehlivá čtyřdobá pohonná jednotka o objemu 125 ccm, jenž disponuje výkonem 7,5 kW při 8000 1/min. Docela robustní jednoválcový motor přenáší svoji sílu na zadní kolo za pomoci pětistupňové převodovky.
Podvozek je tvořený centrální pružící a tlumicí jednotkou vzadu a hydraulicky tlumenou teleskopickou vidlicí vpředu. Komponentům podvozku asistuje přední, výrazně červená kotoučová brzda s dvoupístkovým třmenem, vzadu pracuje klasická bubnová brzda. Ergonomicky tvarovaná, stupňovitá sedačka pak nabídne jezdci i spolujezdci dostatek místa a pohodlí.
Kymco CK1 nabízí digitální kokpit, který poskytuje nejen běžné údaje jako je rychlost nebo stav paliva, ale např. také indikátor zařazeného převodového stupně. Směrová LED světla jsou integrována do přední masky a novému modelu CK1 dodávají nápadný a nezaměnitelný vzhled. V neposlední řadě je třeba také zmínit ekonomickou stránku novinky, a tou je skvělá spotřeba a velmi atraktivní cena. Kymco CK1 je od začátku prázdnin dostupné na showroomech ve dvou barvách (zelená a hnědá) za cenu 59 990 korun včetně DPH.
Technické údaje:
Motor: Vzduchem chlazený jednoválec se čtyřmi ventily na válec. Vrtání a zdvih 104 x 81,2 mm, zdvihový objem 124 ccm, kompresní poměr 10,5:1. Největší výkon 7,5 kW) při 8000 1/min, největší točivý moment 10 N.m při 7000 1/min. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod řetězem, pětistupňová převodovka.
Podvozek: Přední vidlice, průměr nosníků 34 mm, zdvih 120 mm. Zadní tlumič, zdvih 120 mm. Brzdy kotoučové a bubnové, vpředu kotoučová a dvoupístkový třmen. Vzadu jednoduchá bubnová. Pneumatiky 80/100 R17 vpředu a 110/80 R17 vzadu. Délka 2035 mm, výška sedla nad zemí 780 mm, provozní hmotnost 128 kg. Objem palivové nádrže 13,5 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 23.7.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - Honda Vision 110 2025: v nových barvách
- včera - Testy WSBK a WSSP v Portimão
- včera - ProDina Kawasaki zachránila kariéru Julia Garcii
- 10.3. - Zlatá řídítka za rok 2024 získal Martin Michek
- 10.3. - Carmelo Ezpeleta: „Jednáme s KTM o nové smlouvě MotoGP“
- 9.3. - Josh Herrin vyhrál letošní legendární Daytona 200 mil
Další z rubriky
- dnes - Honda Vision 110 2025: v nových barvách
- 10.3. - Zlatá řídítka za rok 2024 získal Martin Michek
- 5.3. - Voge SR1 125i ADV: skútr pro dobrodruhy
- 28.2. - Suzuki DR Z4S a Z4M: enduro a supermotard
- 26.2. - Honda Dax, Monkey a Super Cub C125: nové barvy pro rok 2025
- 24.2. - KTM 790 Duke 2025: s novým displejem