MV Agusta Brutale 800 Dragster: odhalena!
- Publikovno: 1.2.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Konečně jsme se dočkali oficiálního odhalení další italské krásky z dílny MV Agusty.
První video Dragsteru 800 jsme vám přinesli již minulý týden, dnes pro vás máme jeho technické specifikace a také první studiové fotografie. Již při prvním pohledu je jasné, že se moc od své sestry Brutale 800 neliší. Sdílí spolu nejen stejnou nádrž, příhradový rám z ocelových trubek, brzdy Brembo, přední USD odpružení Marzocchi, jednoramennou kyvnou vidlici, ale hlavně mají společné srdce. Kapalinou chlazený tříválec o objemu 798 ccm pohání 125 koníků a najdeme jej také v MV Agusta Rivale 800. Motocyklu dominuje široká zadní pneumatika Pirelli o rozměrech 200/50 ZR17.
Stejně jako ostatní modely od MV Agusty, má také Dragster elektronickou výbavu, která zahrnuje čtyři palivové mapy (jednu z nich si můžete nastavit sami), osmistupňovou kontrolu trakce, plyn ride-by-wire či ABS. Téměř to vypadá, že se Dragster od Brutale moc neliší, ale při podrobnějším zkoumání fotografií vidíte, že má jiné světlo, agresivnější přední blatník a také kratší prošívané sedlo a celkově to zejména při pohledu zezadu vypadá na „hravější“ a zábavnější motocykl.
Na trhu by se měla objevit v průběhu letošního léta a to hned ve dvou barevných provedeních, v bílé a matné šedé metalíze. Cena u nás zatím nebyla stanovena, ale v Itálii by měla stát 13 490 eur.
Technické údaje
Motor: řadový, kapalinou chlazený tříválec. Vrtání a zdvih: 79 x 54,3 mm , zdvihový objem 798 ccm, kompresní poměr 13,3: 1. Největší výkon 92 kW (125 koní) při 11 600 otáčkách. Největší točivý moment 81 N.m při 8600 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek, plně nastavitelná vidlice upside-down Marzocchi, průměr nosníků 43 mm, zdvih 125 mm, vzadu jednoramenná kyvná vidlice s centrální pružicí a tlumicí jednotkou Progressive Sachs, zdvih 125 mm. Brzdy Brembo kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 220 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 200/50 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 811 mm, suchá hmotnost 167 kg, rozvor: 1380 mm, objem palivové nádrže 16,6 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 1.2.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky