MV Agusta Brutale 800 Dragster RR 2015: info a foto

Pod kapotou 140 koní, nádherná drátěná kola a pouhých 168 kilogramů. Paráda!

Výrobce uvolnil první fotky a video Drasgtera RR, který je luxusnější verzí modelu MV Agusta Brutale 800 Dragster. Bude jezdit na nádherných drátěných kolech a zájemce zaujme i větší porcí výkonu, 140 koní oproti základním 125. Tříválec o objemu 798 ccm nebude mít s váhou 168 kg příliš mnoho práce. Ve srovnání se standardním provedením bude mít verze RR motor s výkonem vyšším o 12% a točivým momentem o 6,2 %. Maximálních 140 koní dosáhnete při 13 100 1/min a točivý moment 86 N.m při 10 100 1/min. Aby bylo dosaženo tohoto výsledku byl přepracovaný airbox, výfukový systém, ovšem hlavní zásluhu na tom má vstřikování, které u modelu RR disponuje dvěma vstřikovači na válec.

MV Agusta Brutale 800 Dragster RR má poslední verzi elektroniky od MV, systém MVICS (Motor& Vehicle Integrated Control), který umožňuje nastavení jednoho ze čtyř režimů Sport, Normal, Rain a vlastní nastavitelný režim, v němž si pak můžete nastavit osmistupňovou kontrolu trakce, asistent řazení a palivové mapy. Vymazlený Dragster se pyšní širokou pneumatiku 200 mm se značkovými lepivkami, pardon obutím Pirelli Diablo Rosso II. Podobně špičkové jsou i ostatní komponenty jako plně nastavitelná přední vidlice Marzocchi a zadní jednotka Sachs. Radiální brzdy Brembo zase doplňuje nová verze ABS Bosch 9 Plus se systémem RLM, který omezuje zvedání zadního kola. Cena tohoto krasavce by měla být 16.540 Eur.

Technické údaje

Motor: řadový, kapalinou chlazený tříválec. Vrtání a zdvih: 79 x 54,3 mm , zdvihový objem 798 ccm, kompresní poměr 13,3: 1. Největší výkon 125 koní při 13 100 1/min. Největší točivý moment 86 N.m při 10 100 1/min, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.

Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.

Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek, plně nastavitelná vidlice upside-down Marzocchi, průměr nosníků 43 mm, zdvih 125 mm, vzadu jednoramenná kyvná vidlice s centrální pružicí a tlumicí jednotkou Progressive Sachs, zdvih 125 mm. Brzdy Brembo kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 220 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 200/50 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 811 mm, suchá hmotnost 167 kg, rozvor: 1380 mm, objem palivové nádrže 16,6 litrů.

1 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR011 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR021 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR031 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR041 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR051 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR061 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR071 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR081 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR091 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR101 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR111 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR121 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR131 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR141 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR151 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR161 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR171 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR181 2015 MV Agusta Brutale 800 Dragster RR19



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama