MV Agusta Rush 1000: inspirováno dragstery
- Publikovno: 5.11.2019
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Italská MV Agusta se rovněž řadí mezi výrobce, které se svým nekapotovaným motocyklem Rush prolomila hranici 200 koní. Takové množství výkonu přináší velkou porci adrenalinu. Ovšem je otázka, jestli s tímto exkluzivním motocyklem vůbec někdo vyrazí na okruh?
Novinka je postavena na základech modelu MV Agusta Brutale 1000 RR a při její stavbě se nechali konstruktéři inspirovat dragsterovými motocykly a stejně jako v jejich sedlech i s tímto strojem zažijete pekelné dobrodružství už od prvních metrů, vždyť také na zadní kolo putuje 208 koní výkonu a pokud byste si pořídili stroj s upravenými mapami a nehomologovanou koncovkou, dostanete z něj i více než 212 koní.
Výrobce při představení tohoto motocyklu rovnou uvedl, že se tento koncept velmi brzy dočká produkční verze a zájemci se tak mohou těšit na hyper nekapotovaný stroj, který bude doslova unikátem jak po designové stránce, tak i po technické výbavě, kterou dostane věnem. Je to zkrátka stroj určený pro individualisty a milovníky originálního stylu.
Inspiraci u exkluzivního modelu RVS#1 čerpali při návrhu designu předního LED světlometu, který je již vybaven funkcí přisvěcování v zatáčce. Rámeček kolem světla je vyrobený z lehké slitiny obráběné na CNC stroji, zadní kryt je z karbonu, stejně tak jako krytka sedadla spolujezdce, které je propojené s bočními kryty ocasní části, do které je navíc integrované i zadní LED světlo. Palivová nádrž je z hliníku a rovněž pečlivě obráběná na CNC stroji.
Letmo uložené zadní kolo má plný disk, který je z důvodu lepší aerodynamiky opatřený karbonovou krytkou. Aby se dosáhlo zajímavého kontrastu a možná i vyvážení designu, je přední kolo paprskové. Ručně dělaný je výfuk, který je vyrobený z titanu a opatřený karbonovým ochranným štítem.
Poháněný je litrovým řadovým čtyřválcovým motorem z Brutale 1000 RR, k tomu je vybaven čtyřmi mapami motoru (Sport, Race, Rain a Volitelný) a také osmistupňovou kontrolou trakce, která lze zcela odpojit. Samozřejmostí je rovněž oboustranné bezspojkové řazení. Podvozek je elektronicky stavitelný a vybavený komponenty Öhlins EC. Připojit k motocyklu můžete i váš chytrý telefon pomocí aplikace MV Ride App, snadno tak budete moci sledovat veškeré údaje o vaší jízdě. Cenu zatím výrobce nezveřejnil a také není ještě dán termín, kdy půjde tenhle krasavec do prodeje.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 5.11.2019
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- dnes - KTM 1390 Super Adventure R: nejdrsnější z drsných
- včera - KTM na Dakaru stále dominuje
- včera - Marc VDS pojede i šampionát EWC
- 13.1. - Dnešní hattrick Hondy, Slovák Svitko v Top-10!
- 13.1. - Test WorldSSP na okruhu Circuito Andalucia
- 13.1. - Ducati Panigale V4 S Tricolore: exkluzivní sběratelská edice
Další z rubriky
- dnes - KTM 1390 Super Adventure R: nejdrsnější z drsných
- 13.1. - Ducati Panigale V4 S Tricolore: exkluzivní sběratelská edice
- 10.1. - CFMOTO 800MT-X: pro největší dobrodruhy
- 7.1. - Harley-Davidson: první novinky pro rok 2025
- 23.12.2024 - Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii
- 20.12.2024 - BMW R 12 S: pocta ikoně