Yamaha MT-07 Moto Cage: s duší kaskadéra
- Publikovno: 2.10.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Máme tu další kousek do japonské rodiny nekapotovaných motocyklů s označením MT, neboli Monster Torque. Tentokrát cílí na zákazníky milující divokou sportovní jízdu a stunt-riding.
Když Yamaha poprvé představila svoji novinku MT-07 a MT-09, nikdo netušil, jaký poprask tyto dvě mašiny vyvolají. Zejména slabší sourozenec MT-07 se stal hitem roku. Objednávky vysoce převyšují nabídku, vždyť také nikde nezískáte cenu necelých 130 tisíc kvalitně vyrobený stroj, se kterým si užijete tolik zábavy. Sama jsem ji testovala a musím říct, že tolik pozitivních emocí co jsem s ní zažila, to mi letos žádný jiný bike nedal.
Novinka MT-07 Moto Cage je bláznivě barevná jako by se na ní vyřádila banda sprejerů, ale to přesně vystihuje sortu zákazníků, kteří by si měli tento stroj pořídit. Ostře řezané rysy dávají jasně najevo, že to bude divoká jízda. Skvěle vypadají nová loukoťová kola, vpředu červené, vzadu černé. Vše dolaďují červené doplňky, tady prostě nikdo nenechal nic náhodě.
Očekává se, že by si tento motocykl mohli pořizovat sportovně ladění jezdci, ale i kaskadéři, pro stunt-riding je to dobrý stroj, lehký s velmi živým dvouválcovým motorem o obsahu 689 ccm a krouťákem 68 N.m. Navíc je usazen do příhradového rámu z ocelových trubek se zvýšenou ochranou motoru. Přibyly chrániče příruby, kolen, spojkové a brzdové páky, nové je sedlo pro spolujezdce i když tedy narovinu, vézt tam někoho, tak jenom kousek, ale víc ani ťuk. 75 koníku pod kapotou vás nenechá v klidu a budete rozhodně zkoušet, co to dá. Do prodeje by měl jít Moto Cage v listopadu 2014.
Technické údaje
Motor: řadový, kapalinou chlazený dvouválec, DOHC. Vrtání a zdvih: 80 x 68,6 mm , zdvihový objem 689 ccm, kompresní poměr 11,5: 1. Největší výkon 55 kW (74,8 k) při 9 000 otáčkách. Největší točivý moment 68 N.m při 6500 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: příhradový rám z ocelových trubek, plně nastavitelná vidlice upside-down Marzocchi, průměr nosníků 43 mm, zdvih 130 mm, vzadu jednoramenná kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou Sachs, zdvih 130 mm. Brzdy kotoučové, vpředu 282 mm, čtyřpístkové brzdiče, vzadu jednoduchá ventilovaná 245 mm, dvoupístkový brzdič. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 180/55 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 805 mm, suchá hmotnost 179/182 kg, rozvor 1400 mm, objem palivové nádrže 14 litrů.
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 2.10.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky