Yamaha XJ6 Diversion: nástupce bestseleru

Ve třídě polokapotovaných strojů slaví Suzuki úspěchy se svým Banditem, Honda zase s CBF600S. Odpovědí Yamahy je nový Diversion, který chce pokračovat co by nejprodávanější model této značky v Evropě.

Japonská novinka konstrukčně vychází z fazeru s ocelovou kývačkou. Celkem 211 kilogramů těžký Diversion ale myslí více na cestování. K dispozici je účinná polokapotáž a pohodlné sezení i pro spolujezdce, jehož níž umístěné stupačky snižují přenos vibrací. Výkon motoru 57 kW o zdvihovém objemu 599 ccm se od zmíněné konkurence výrazněji neliší. Také průběh točivého momentu (60 N.m) je použitelný i pro méně zkušené jezdce. K dispozici je také elegantní nekapotovaná verze, nebo verze s ABS za příplatek 20 000 Kč. Základní cena Yamahy XJ6 Diversion je pak na českém trhu 174 990 Kč.

yamaha_xj6_diversion_2009_02yamaha_xj6_diversion_2009_04yamaha_xj6_diversion_2009_03yamaha_xj6_diversion_2009_06yamaha_xj6_diversion_2009_10yamaha_xj6_diversion_2009_09yamaha_xj6_diversion_2009_05yamaha_xj6_diversion_2009_08yamaha_xj6_diversion_2009_07yamaha_xj6_diversion_2009_11



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama