Yamaha XJR 1300 Racer 2015: retro se srdcem plnokrevníka
- Publikovno: 30.9.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Vaší srdeční záležitostí jsou motocykly sedmdesátých let a rádi byste na svém café-raceru měli silný motor? Tak pozor, jste tu správně.
Japonský výrobce Yamaha dnes představil novinku XJR 1300 Racer, která vám tyto požadavky bude zcela jistě splňovat. Krátce řečeno je to vlastně upravené klasické XJRko, tedy vlastně spíše očesané. Ubrali mu kapotáž, přidali sportovní clip-on řídítka pro sportovnější posaz, přední kratší blatník a zadní krytka sedla jsou v karbonu. Koncovka výfuku Akrapovič a krytka kolem světla dodává motocyklu ten správný retro styl.
Motocykl pohání stejný agregát, který má klasické XJR, tedy řadový vzduchem chlazený čtyřválec o objemu 1250 ccm s 98 koni pod sedlem. K dostání by měl být v prosinci 2014 ve třech barevných provedeních, Power Blue (modrá), matně šedá a klasická černá. Pokud vás tento krasavec moc neoslovil a raději byste volili klasického naháče, můžete si prohlédnout Yamaha XJR 1300.
Technické údaje
Motor: Čtyřdobý řadový vzduchem chlazený čtyřválec, rozvod DOHC. Kompresní poměr 9,7 : 1, vrtání a zdvih 79 x 63,8 mm, zdvihový objem 1250 ccm. Největší výkon 71,9 kW (98 k) při 8000 1/min, největší točivý moment 108,4 N.m při 6000 1/min. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod řetězem, hydraulicky ovládaná vícelamelová spojka v olejové lázni, pětistupňová převodovka.
Podvozek: Dvojitý kolébkový ocelový rám. Přední teleskopická vidlice, zdvih 130 mm. Zadní nastavitelné odpružení Öhlins, zdvih 120 mm. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 298 mm, čtyřpístkové radiálně uložené třmeny. Vzadu jednoduchá o průměru 267 mm. Pneumatiky 120/70 ZR17M/C vpředu a 180/55 ZR17M/C vzadu. Rozvor 1500 mm, výška sedla nad zemí 829 mm, světlá výška 133 mm, provozní hmotnost 240 kg. Objem palivové nádrže 14,5 litrů.
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 30.9.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky