Bridgestone Battlax Adventure A41 a Battlax Sport Touring T31
- Publikovno: 23.4.2018
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Bridgestone představuje dvě nové pneumatiky Battlax v segmentech Touring a Adventure. Při konstrukci a také při jejich výrobě byly využity nejmodernější dostupné technologie.
Bridgestone Battlax Adventure A41
Bridgestone přináší s novou pneumatikou Battlax Adventure A41 do segmentu Adventure své know-how z oblasti silničních pneumatik Battlax. Pneumatika Adventure A41 poskytuje motocyklistům, kteří rádi objevují svět na silnicích i nezpevněných cestách, nejvyšší úroveň adheze na mokru a bezpečnou ovladatelnost, aby se mohli za všech podmínek dostat do svého cíle.
Nová konstrukce pneumatik pro přední a zadní kolo zahrnuje technologii třísekční směsi Bridgestone 3LC2, která zaručuje rovnováhu mezi vrcholnou ovladatelností a dlouhou životností. Optimalizované uspořádání povrchových a spodních vrstev v ramenní oblasti navíc zvyšuje stabilitu při průjezdu zatáčkou.
Nová směs se vyznačuje lepší přilnavostí za nízkých teplot a na mokru. V kombinaci s dezénem s vyšším podílem drážek v ramenní oblasti zajišťuje lepší odvádění vody ze styčné plochy. Dezén s velkými bloky disponuje potřebnou tuhostí pro jízdní stabilitu při rychlé jízdě přímým směrem i při průjezdu zatáčkou.
Větší styčná plocha, o 5 % větší než u předchozí generace pneumatiky (A40) navíc zaručuje lepší a rovnoměrnější rozložení tlaku, což přispívá k vynikající adhezi na mokrém i suchém povrchu při zachování dlouhé životnosti. Pneumatika Battlax Adventure A41 pro cestovní endura je k dispozici od ledna 2018 v kompletním sortimentu sedmi rozměrů pro přední kolo a devíti rozměrů pro zadní kolo.
Bridgestone Battlax Sport Touring T31
Bridgestone modernizuje také řadu motocyklových pneumatik Battlax Sport Touring T31, jejíž kombinace vysoké úrovně bezpečnosti a výkonu poskytuje jezdcům pocit maximální jistoty ve všech podmínkách. Koncept nové pneumatiky je založen na vyšší adhezi na mokru a lepší ovladatelnosti v kombinaci s maximálním pocitem kontaktu s vozovkou. Jezdci tak mají pocit naprosté bezpečnosti a kontroly nad situací a mohou si užívat potěšení z každé jízdy.
Bridgestone při vývoji směsi pro přední pneumatiku využil svou nejmodernější nanotechnologii, která zaručuje rovnoměrné rozptýlení částic siliky ve směsi na molekulární úrovni. Tím se optimalizuje pružnost pryžové směsi. Výsledkem je pocit intenzivnějšího kontaktu s povrchem vozovky a vyšší úroveň adheze na mokru i za nízkých teplot.
Pneumatika pro zadní kolo disponuje třísekční směsí a optimalizovanou konstrukcí povrchových a spodních vrstev běhounu. Výsledkem je ideální rovnováha mezi přilnavostí a stabilitou při průjezdu zatáčkou. Dezén běhounu pneumatiky T31 má vyšší podíl drážek v ramenní oblasti, který přispívá k intenzivnějšímu odvádění vody ze styčné plochy, zatímco nižší podíl drážek v centrální části běhounu zadní pneumatiky zachovává dobrou stabilitu při rychlé jízdě. Styčná plocha je až o 7 % větší v celém rozsahu náklonu motocyklu (od vzpřímené polohy až po maximální náklon). Pneumatika je tak schopna přenášet větší boční síly, čímž jezdci poskytuje pocit maximální jistoty.
Pneumatika Battlax Sport Touring T31 je k dispozici v osmi rozměrech pro přední kolo a v devíti rozměrech pro zadní kolo se standardní konstrukcí a navíc ve dvou rozměrech pro přední kolo a ve třech rozměrech pro zadní kolo ve vyztužené verzi GT.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 23.4.2018
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- dnes - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky