Mitas Enduro Trail-XT: ve verzích Standard a Dakar

Nová zadní pneumatika Enduro Trail-XT rozšíří řady adventure pneumatik v nabídce firmy Mitas. Je určena zejména pro jezdce, kteří tráví maximum času mimo asfaltové silnice. Je totiž navržena jako 70 % off-road a 30 % silnic a k dispozici je ve dvou různých verzích, Standard a Dakar.

Zadní pneumatika se přímo hodí do páru k přední pneumatice Mitas Enduro Trail-XT+ a společně zvládnou i ten nejnáročnější terén, aniž by to bylo na úkor pohodlí a odolnosti při přejezdech na silnici. Obě dvě pneumatiky mají zaručit velmi dobrou ovladatelnost v jakémkoliv terénu a stabilitu při přejezdech na asfaltových silnicích.

Pneumatika je k dispozici pouze jako zadní a má stejný podélný blokový dezén ve tvaru lopatek jako známá pneumatika E-10, plochý profil a průměrnou hloubku zadních figur 11 mm, což zajišťuje optimální výkon v terénu, na blátivých tratích a náročných štěrkových cestách a zároveň hladkou jízdu na asfaltových silnicích a vysokorychlostních dálnicích. Pneumatika je klasifikovaná jako M+S, s rychlostním indexem až T je obousměrná a je navržena tak, aby jezdcům zaručila dlouhotrvající odolnost.

1 Mitas Enduro Trail-XT (1)1 Mitas Enduro Trail-XT (2)

V prodeji je od června ve dvou různých verzích, Standard a Dakar. Standardní pneumatika používá směs Heavy Duty a je navržena tak, aby poskytovala nejlepší všestranný výkon na jakékoli vozovce za sucha i mokra, aniž by byl obětován komfort, odolnost, ovladatelnost a stabilita.

Verze Dakar používá směs Ultra Heavy Duty navrženou pro maximální odolnost s až o 20 % vyšším kilometrovým nájezdem ve srovnání se standardní verzí a díky zesílené kostře je odolnější proti propíchnutí. Pořídit si ji můžete v 6 rozměrech u sedmnáctipalcového ráfku a ve čtyřech rozměrech u osmnádtipalcového ráfku. Více informací zjistíte na tomto odkazu.

Zdroj: TZ Mitas



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama