Benelli BN 600GT a BN 302
- Publikovno: 2.11.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Italský výrobce těmito modely opouští luxusní pozici, tolik známou pro tuto značku. Očekává se však lidová cena u obou motocyklů.
BN 600GT
Model BN 600GT, odvozený od nahaté BN 600 pohání čtyřválcový motor o výkonu 82 koňských sil. Konstrukce podvozku a rámu viz. níže technické údaje, je pak totožná s nahatou verzí. Největším lákadlem pro cestovatele bude určitě její 27 litrová palivová nádrž. Model bude možno zakoupit v černé nebo bílé barvě.
Technické údaje BN 600GT:
Motor: řadový, kapalinou chlazený čtyřválec. Vrtání a zdvih: 65 x 45,2 mm , zdvihový objem 599 ccm, kompresní poměr 11,5: 1. Největší výkon 82 koní při 11 500 otáčkách. Největší točivý moment 52 N.m při 8600 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek s podsedlovou částí z hliníkové slitiny, nastavitelná vidlice upside-down, průměr nosníků 43 mm, zdvih 120 mm, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou, zdvih 123 mm. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 240 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 180/60 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 881 mm, suchá hmotnost 223 kg, rozvor: 1430 mm, objem palivové nádrže 27 litrů.
BN 302
Nový naháč BN 302 s řadovým dvouválcem je pak další motocykl pro rozrůstající se kategorii řidičů s řidičským oprávnění A2. Do souboje o zákazníky se vrhla Benelli ostře a použitím obrácené přední vidlice o průměru 41mm a okousaných kotoučů napověděla, že nechce nechat nic náhodě. Barevné varianty jsou k dispozici bílá a oranžová. Pokud bude motocykl k dostání za příjemné peníze nebude o čem diskutovat.
Oba modely pak přijdou do prodeje v druhé polovině roku 2014
Technické údaje BN 302:
Motor: řadový, kapalinou chlazený dvouválec. rozvod DOHC, zdvihový objem 299 ccm, Největší výkon 37 koní při 11 500 otáčkách. Největší točivý moment 27 N.m při 9 000 otáčkách, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Prostorový rám z ocelových trubek, vidlice upside-down, průměr nosníků 41 mm, vzadu kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 260 mm se čtyřpístkovým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 240 mm s dvoupístkovým třmenem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 160/60 ZR 17 vzadu, objem palivové nádrže 16 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 2.11.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 23.12. - Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii
- 23.12. - John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship
- 22.12. - Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie
- 21.12. - Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR
- 21.12. - Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025
- 21.12. - MS-SBK 2025: Nová značka, tři Rookies, opět bez Čecha
Další z rubriky
- 23.12. - Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii
- 20.12. - BMW R 12 S: pocta ikoně
- 17.12. - Evoke 6061 GT a Urban Classic: elektrické cestování
- 12.12. - Honda EV Fun a EV Urban: koncepty elektrických motocylů
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou