Royal Enfield Continental GT 650 a Interceptor INT 650: první dvouválce

Anglický výrobce, vyrábějící své motocykly v Indii, rozšířil své portfolio motorů. Kromě klasických jednobuchů, bude mít ve své nabídce i vzduchem a olejem chlazený paralelní dvouválec.

Motor o obsahu 648 ccm je usazen do nového ocelového trubkového rámu, který je společným pro obě dvě novinky, café racer Continental GT 650 a Interceptor INT 650, který by měl být spíše motocyklem pro zábavu, na sluncem zalité kalifornské pláže, jak říká samotný výrobce. Maximální výkon motoru je 47 koní při 7 100 1/min a točivý moment 52 Nm je dostupný již ve 4 000 otáčkách. Převodovka je šestistupňová.

1 Royal Enfield Continental GT 650 (2)1 Royal Enfield Continental GT 650 (3)1 Royal Enfield Interceptor INT 650 (2)

Hmotnost motocyklů se rovněž lehce odlišuje. Continental GT 650 váží 198 kilogramů, zatímco Interceptor je o čtyři kilogramy těžší. Do prodeje by se měly dostat na začátku dubna příštího roku a zajímavostí je, že se budou prodávat nejprve v Evropě a teprve poté se v průběhu roku dostanou i do ostatních destinací.

1 Royal Enfield Interceptor INT 650 (1)1 Royal Enfield Continental GT 650 (1)1 Royal Enfield 650 dvouvalec

Motocykly se rovněž liší svým posazem za řídítky. Zatímco na Continentalu máte sportovní posaz za nízkými řídítky a krátké sedlo s krytkou, na Interceptoru sedíte vzpřímeně, v rukou třímáte široká řídítka a máte dlouhé dvousedlo. Přední drátěné kolo obouvá osmnácti palcovou pneumatiku Pirelli a je brzděno jednokotoučovou brzdou vpředu i vzadu, kde je navíc ABS.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama