BMW C 400 X a C 400 GT 2025: náklonové ABS a kontrola trakce
- Publikovno: 14.10.
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
BMW své dva prémiové skútry C 400 X a GT vybavila náklonovým ABS a pokročilejší kontrolou trakce, aby byly ještě více bezpečnější, zejména při pomalé jízdě v náklonu. Oběma skútrům se také zvětšil úložný prostor pod sedlem, a to až o 12 litrů.
Poprvé představilo BMW svůj nový skútr C 400 X na podzim v roce 2017. Jeho cestovnější verze Gran Turismo (GT), jehož test si můžete přečíst zde pak přišla o rok později. Před třemi lety je vybavili novou řídící jednotkou a dalších inovací a technických vylepšení se dočká už od příští sezóny.
Srdcem těchto skútrů zůstává i nadále kapalinou chlazený jednoválcový motor o zdvihovém objemu 350 ccm, s výkonem 25 kW (34 k) při 7500 ot/min a maximálním točivým momentem 35 Nm při 5750 ot/min. Jeho síla je na zadní kolo přenášena prostřednictvím bezstupňové převodovky CVT a kyvného ramene s vysokou torzní tuhostí.
Oba skútry jsou nově standardně vybaveny protiblokovacím systémem BMW Motorrad ABS Pro. Tento systém zabraňuje zablokování kol při prudkém stisknutí brzdové páčky, ale také i v náklonu. S tímto pokročilým ABS je spojená funkce Dynamic Brake Control, která zajišťuje stabilitu při brzdění. Standardní výbavou je také kontrola trakce a funkce zablokování kol vlivem brzdného účinku motoru MSR.
Veškeré informace se zobrazují na 6,5palcovém barevném displeji, který se ovládá pomocí multifunkčního ovladače na levém řídítku. Displej můžete bezdrátově připojit k vašemu chytrému telefonu pomocí aplikace BMW Motorrad Connected, a který si můžete nabíjet v aktivně chlazeném úložném prostoru. V bezplatné aplikaci můžete využít také šipkovou navigaci a pokud byste chtěli využít pokročilejší navigaci, můžete si ji přikoupit, součástí výbavy skútru je příprava pro příplatkovou navigaci a u modelu GT také pro příplatkový 10,25palcový displej.
Změnou prošel také úložný prostor pod sedlem, který se u C 400 X zvětšil o 3 litry a u modelu GT dokonce až o 12 litrů. To je navíc standardně vybaveno manuálně nastavitelným čelním štítkem a v rámci volitelné výbavy si můžete pořídit nosič zavazadel a zadní kufr s objemem 43,5 litru. Ten je vybaven vnitřním osvětlením a USB portem.
Kromě základní verze s černým metalickým lakem Blackstorm a černo-šedým sedlem, černými koly a předními brzdovými třmeny si můžete BMW C 400 X pořídit i ve zcela nové variantě „Rugged“. V této verzi má matný metalický lak Kalamata, červená kola, linky a pneumatiky s terénním designem jsou vpředu doplněné zlatými brzdovými třmeny. Robustní vzhled dotváří silně tónovaný větrný štítek, červeno-černé sedlo, nerezové vložky stupaček a chrániče rukou dostupné jako volitelné příslušenství.
Model C 400 GT kromě základního černého metalického laku Blackstorm, černého sedla, černých kol a černých předních brzdových třmenů pořídíte i v nové variantě „Exclusive“, v bílém metalickém laku Diamond White. Zlatá kola a linky, stejně jako černé sedlo s vyšitým logem v barvě ráfku doplňují přední zlaté brzdové třmeny a mírně tónovaný větrný štítek. Volitelnou výbavu završuje promítání loga na zem nebo vložky na stupačky z nerezové oceli.
BMW C 400 X
0000003644
Zdroj: BMW Motorrad
- Přidat komentář +
- Publikováno: 14.10.
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky
- 22.10. - Honda Hornet CB1000: sršeň s motorem z Fireblade