Honda Forza 125 2018: s elektrickým štítem
- Publikovno: 5.6.2018
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Jeden z nejprodávanějších skútrů Honda Forza 125, na který vám stačí řidičský průkaz skupiny B, se dočkal pár zajímavých vylepšení. Jako jeho uživatelé zcela jistě uvítáte elektricky nastavitelný štít, nový přístrojový panel a také o 5,5 litrů větší zavazadlový prostor pod sedlem.
Když jsme měli v redakci na test maxiskútr Honda Forza 125 ABS, moc se nám zamlouvalo, jak je obratný a jak hladce se s ním proplouvá v hustém provozu. Okouzlil nás také velkým množstvím odkládacích schránek. Do letošní sezóny vyjíždí s novými, neokoukanými uhlazenějšími tvary a ve dvou nových barevných provedeních matná červená metalíza Matt Carnelian Red Metallic v kombinaci s černou perleťovou Pearl Nightstar Black a v matné bílá perleťová Matt Pearl Cool White kombinovanou s matnou šedou metalízou Matt Cynos Grey Metallic.
Skútr bude stále poháněn osvědčeným jednoválcovým čtyřventilovým motorem eSP vybaveným systémeme Idling Stop. Díky jeho nízké spotřebě 2,34 l/100km vám zajistí dojezd až 490 kilometrů na jednu 11,5litrovou nádrž. Motor je usazen v novém odlehčeném rámu, který vám však i nadále zajistí stabilitu ve vysokých rychlostech a dostatečnou agilitu při objíždění překážek a proplétání se mezi vozy.
Do výbavy vám k tomu Honda ještě přidá přední a zadní ukazatele změny směru vybavené technologií LED stejně jako přední a zadní světlo, analogové přístroje doplnil o nový displej, kde se vám zobrazuje ještě více informací a inteligentní klíč Smart Key, se kterým můžete ovládat i volitelný 45litrový vrchní kufr. Elektrický štít se jednoduše ovládá pomocí stisku tlačítka na levé rukojeti a můžete jej posouvat v rozmezí 140 mm.
Podsedlový prostor byl zvětšen na 53,5 litrů, v pohodě tak do něj uložíte dvě integrální přilby. Schránka umístěná v levé přední části kapotáže je uzamykatelná a její vnitřní prostor si může jezdec uspořádat podle svých požadavků, například pro uložení telefonu nebo láhve s vodou. V tomto prostoru se také nachází 12V zásuvka.
Podvozek tvoří trubkový ocelový rám, teleskopická 33 mm vidlice a dva zadní tlumiče s pětiúrovňovým nastavitelným předpětím. Kola z hliníkové slitiny jsou brzděna přední a zadní kotoučovou brzdou s dvoukanálovým ABS. Hmotnost motocyklu je 162 kilogramů. K dispozici bude samozřejmě i široká nabídka originálního příslušenství.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 5.6.2018
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance
- včera - V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side
- 18.4. - Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol.
- 18.4. - Aleix Espargaro s wild card v Jerezu
- 17.4. - WorldSBK se vrací do Mostu! Na co se mohou fanoušci letos těšit?
- 16.4. - Na Masarykův okruh najely frézy, začala klíčová fáze rekonstrukce
Další z rubriky
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster
- 9.4. - Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem
- 31.3. - BMW R 12 G/S 2025: syrová zábava v terénu
- 28.3. - Mio MiVue MP30 GPS: motokamera na přilbu s magnetickým senzorem
- 26.3. - Piaggio Beverly 310: svižný městský skútr