Honda Integra: s novým srdcem

Japonská Honda použila označení svého sportovního vozu také pro jednostopý stoj, jemuž pod kapotami bije zcela nový dvouválec.

Honda už dříve oznámila, že vyvíjí nový motor o objemu 700 ccm. Jedná se o řadový kapalinou chlazený řadový dvouválec se spotřebou okolo 3,7 l na 100 km a nyní se spolu s inovovanou DCT převodovkou objeví právě ve zbrusu novém motocyklu Honda Integra. Inovovaná převodovka DCT použitá u Integry je lehčí a menší a pro každý zvolený provozní režim byl doplněn režim učení, který dokáže rozpoznat různá prostředí od městského provozu počínaje až třeba po horské stoupání a automaticky použije nejvhodnější způsob řazení.

Skútr Integra konstrukčně vychází z konceptu New Mid, jenž byl představen minulý rok na výstavě EICMA v Miláně. Už na první pohled je jasné, že půjde o křížence skútru a motocyklu na sedmnáctipalcových kolech. Vzpomeňte si na podobný experiment od Hondy v podobě modelu DN-01.

integra1integra2



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama