Kymco CV-L6: s trojicí hliníkových kufrů
- Publikovno: 25.1.
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Nedávno představilo Kymco koncept nového skútru CV-L6, který by měl disponovat terénními schopnostmi. Jak o něm výrobce sám říká, je to stroj, který zvládne dojíždění do města, proplétání ulicemi i výlet po nezpevněné cestě. Poháněný by mohl být dvouválcovým motorem o zdvihovém objemu 550 ccm.
Tchajwanský výrobce Kymco, sídlící v Kaohsiungu, byl založen v roce 1953 a jeho název je zkratkou pro Kwang Yang Motor Co. V současné době již patří mezi velkovýrobce a ve světě skútrů patří k renomované značce. Proto se i nadále rozvíjejí a drží krok s nabídkou ostatních konkurentů. Není se tedy čemu divit, že chtějí i oni nabízet adventure skútr. Měl by v sobě spojit vlastnosti maxi skútrů s terénními.
Poháněný by měl být kapalinou chlazeným dvouválcem o zdvihovém objemu 550 ccm, tedy motorem, který pohání jejich sportovní maxiskútr Kymco AK 550i ABS. Oproti němu se však výrobce zaměřil na přepracování podvozku, aby byl lehčí, sedlo bylo níže a byl přístupnější i pro jezdce menší postavy. Rám je vyrobený z lehké slitiny hliníku. Přední tlumiče jsou USD jako u klasických motocyklů, mají delší zdvih, ale zřejmě si je nebudete moci nastavit podle vašich požadavků, zadní tlumič je uchycený na levé straně a disponuje přepákováním. S výkonem 53 koní si dostačíte nejen na výjezdech z křižovatky, ale i při svižnějších přejezdech po dálnici. Na zadní kolo se přenáší pomocí ozubeného řemene.
Ovšem to, čím se bude lišit od ostatních konkurentů, bude jeho trojice hliníkových kufrů od firmy Givi. Mezi další praktické vychytávky, kterých se CV-L6 dostane jsou široká řídítka, menší plexi štít, pneumatiky s hrubším vzorkem, velká barevná TFT přístrojová deska s navigací a kontrola trakce by měla být vypínatelná. O zastavení skútru se postará trojice kotoučů, vpředu jsou přední třmeny s radiálními čtyřpístky Brembo brzdící sedmnáctipalcové kolo. Zadní má palců patnáct. Informace o tom, kdy půjde do výroby produkční model ještě Kymco neuvedlo.
Zdroj: Kymco
- Přidat komentář +
- Publikováno: 25.1.
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - BMW R 12 S: pocta ikoně
- 17.12. - Evoke 6061 GT a Urban Classic: elektrické cestování
- 12.12. - Honda EV Fun a EV Urban: koncepty elektrických motocylů
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem