Kymco Xciting 400i ABS
- Publikovno: 4.6.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
V letošním roce slaví firma Kymco dvacetileté výročí svého působení v Německu, a tak hned na začátku sezony vypustila na náš trh silného dravce v podobě nového modelu Xciting 400i ABS.
Zcela nově navržený maxiskútr by měl asi většinu zákazníků nadchnout především jízdními výkony a výbavou. Novinka přitom nabízí výrazně jistější ovládání i vyšší bezpečnost. O pohon se stará nově vyvinutý motor s objemem 400 ccm, jež Xcitingu propůjčuje velmi slušnou dynamiku. Výroční model by měl spojovat požitek z jízdy s každodenní použitelností. Při vývoji tohoto modelu se Kymco koncentrovalo na tři základní faktory. Nový Xciting 400i ABS má být ještě dynamičtější, a přitom musí splňovat ty nejvyšší nároky na bezpečnost a jízdní stabilitu.
Srdcem stroje je kompletně nový motor o objemu 400 ccm se čtyřventilovou technikou a vstřikováním paliva. S výkonem 26,5 kW (36 koní) a maximálním točivým momentem s hodnotou 37,7 N.m poskytuje tato kapalinou chlazená pohonná jednotka maximální dynamiku a řidič se může radovat z každého povelu plynu. K tomu napomáhá i fakt, že nový Xciting 400i ABS je se svou hmotností 209 kg o téměř 20 kilogramů lehčí, než jeho předchůdce. Nově konstruovaný rám nazvaný „dual underbone Design“ zaručuje v každém směru lepší ovladatelnost, vysokou stabilitu a minimální vibrace.
Brzdová soustava maxiskútru spoléhá na radiálně montované čtyřpístkové třmeny vpředu, frézované kotouče Wawe a systém ABS, jež pochází od renomovaného specialisty, firmy Bosch. Celý brzdový systém se stará o suverénní pocit jistoty v každé jízdní situaci a patří k tomu nejlepšímu, co může současný trh nabídnout.
Také v oblasti komfortu a výbavy je na tom tento stroj dobře. Celková ergonomie vozidla, kompaktní rozměry, stabilní rozvor i umístění sedla jsou poskládány tak, že ideální jízdní pozici nalezne každý jezdec. Přístrojová deska ladně kombinuje analogový otáčkoměr s velkým LCD panelem informujícím o rychlosti, teplotě chladící kapaliny, množství paliva či ujeté vzdálenosti a v neposlední řadě také o stavu nabití baterie. Výrazná opěrka na sedadle řidiče podtrhuje komfort stejně jako osvětlený zavazadlový prostor pod sedlem s objemem 42,7 litrů. Zásadní novinkou je denní LED svícení, výklopné stupačky pro spolujezdce a externí zásuvka na 12V ukrytá v přihrádce na rukavice.
Nezaměnitelný vnější design novinky zaujme výrazně zvýšenou linií zadní partie i ostře řezanými tvary přední masky s integrovanými LED blinkry. Čtyřstovka vyzařuje čistou dynamiku a je dobrou volbou pro řidiče vyznávající sportovní design, jež není na úkor komfortu a pohodlí. Nové Kymco Xciting 400i ABS se prodává od března, a to ve dvou barevných variantách. Vybírat můžete mezi černým, matným lakem a lesklou titanovou metalízou. Doporučená cena pro český trh je 159 990 Kč včetně DPH.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 4.6.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - Test MotoGP v Jerezu
- včera - MS side pokračovalo v Estorilu
- včera - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 27.4. - Vítězem v Jerezu Alex Marquez, Marc Marquez po crashi 12.
- 27.4. - Vítězem Moto2 Gonzalez před Baltusem a Agiusem, 10. Salač
- 27.4. - Prvním dnešním vítězem v Jerezu se stal Rueda
Další z rubriky
- včera - Indian Challenger Elite a Pursuit Elite 2025: exkluzivní cestování
- 22.4. - Ducati Panigale V4 Lamborghini: exkluzivní edice Revuelta
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster
- 9.4. - Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem
- 31.3. - BMW R 12 G/S 2025: syrová zábava v terénu