Suzuki Burgman Street 125EX: sportovní vzhled
- Publikovno: 5.10.2022
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Během čtyřech měsíců se nabídka skútrů japonské značky rovnou zčtyřnásobila. Osamoceného Burgmana 400 postupně doplnily dva městské skútry Address 125 a Avenis 125, které nyní doplňuje další novinka Burgman Street 125EX.
Zdá se, že se chce Suzuki pokusit ukrást celosvětově nejprodávanějšímu skútru Honda PCX 125, alespoň malou část trhu s maloobjemovými skútry. V červenci představila dva městské skútry Avenis 125 a Address 125 a k nim se do trojice přidal nejnovější model, cestovně laděný Burgman Street 125EX.
Ještě před pár lety měla Suzuki malého Burgmana ve své nabídce, bohužel jej „pohřbila“ emisní norma Euro 5. Ale nyní je zpět a už na první pohled je vidět podobnost se silnějším sourozencem Burgman 400. Design je laděn do sportovního a moderního stylu. Malý skútr bude vybaven zcela novými předními a zadními LED světlomety a nový je také LCD displej, který kromě klasických ukazatelů rychlosti, spotřeby apod. zobrazuje, zda-li jedete efektivně. Pokud ano, tak se vám v levém dolním rohu rozsvítí zelený indikátor Suzuki Eco Drive. Původní vysoké plexi nyní nahradil menší, sportovně střižený štítek.
Poháněn bude jednoválcovým motorem o zdvihovém objemu 124 ccm o výkonu 6,4 kW a maximálním točivým momentem 10 newtonmetrů. Výrobce uvádí, že by průměrná spotřeba neměla přesáhnout hranici 2 litrů paliva na 100 kilometrů, do nádrže vám vejde 5,5 litrů. Ke snížení spotřeby by měl dopomoci také nový stop-start systém Engine Auto Stop-Start (EASS).
Myšleno bylo také na jezdce menší postavy, proto je prošívané sedlo vpředu užší, aby z něj dosáhl na zem každý. Pod sedlem je úložný prostor o objemu 21,5 litrů, doplněný o dvě přední přihrádky, kde je v jedné z nich uschovaný USB port. Pod sedlem máte dva silné háčky, které vám umožňují zavěsit helmy. Do výbavy rovněž dostanete zavazadlový nosič s nosností až 6 kilogramů a také centrální stojan.
Plochá podlahová deska je doplněna o dvě přední plotny, na které si můžete pohodlně natáhnout nohy. Podvozek je tvořen předními nenastavitelnými vidlicemi a vzadu je jeden tlumič. Obuto je na dvanáctipalcových kolech s bezdušovými pneumatikami Dunlop D307 N a jeho provozní hmotnost je 112 kilogramů. Za příplatek nabízí Suzuki celou řadu příslušenství, ať už jsou to vyhřívané rukojeti nebo 27litrový horní kufr.
Zdroj: Suzuki Global
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 5.10.2022
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 23.12. - Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii
- 23.12. - John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship
- 22.12. - Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie
- 21.12. - Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR
- 21.12. - Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025
- 21.12. - MS-SBK 2025: Nová značka, tři Rookies, opět bez Čecha
Další z rubriky
- 23.12. - Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii
- 20.12. - BMW R 12 S: pocta ikoně
- 17.12. - Evoke 6061 GT a Urban Classic: elektrické cestování
- 12.12. - Honda EV Fun a EV Urban: koncepty elektrických motocylů
- 2.12. - Ducati Streetfighter V4 2024: lehčí a hbitější
- 29.11. - BMW F 900 R a F 900 XR 2025: lehčí a s větší výbavou