Yamaha X-Max 125 MOMODesign
- Publikovno: 3.9.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
X-Max je druhý nejprodávanější model v nabídce českého zastoupení Yamahy. Letos navíc přišel ve velmi atraktivním designu MOMODesign.
Testovaný stroj je takovou kombinací japonské techniky a italského designu, přičemž si lze u Yamahy koupit i spousty designových doplňků, které zahrnují také originálně vyvedené přilby. Limitovanou edici Yamahy X-Max pořídíte na českém trhu za 122 990 Kč a určitě s ním nesplynete s provozem velkoměsta, ani se neztratíte.
Yamaha X-MAX 125 MOMOdesign se po designové stránce vyznačuje novou sportovní přední částí s karbonovými panely, speciálně navrženým sedlem s výšivkou a hliníkovými stupačkami. Stylový design má také přístrojový panel, podle výrobce inspirovaný sportovními automobily. A díky široké nabídce vyhrazeného příslušenství MOMO je snadné si vytvořit velmi exkluzivní model odpovídající vašim osobním preferencím.
Japonský výrobce se touto limitovanou sérií X-Maxe určitě trefil do vkusu všech, kteří žádají osvědčenou techniku v stylově odlišeném provedení. Na 173 kilogramů vážícím stroji kromě jeho tvarů oceníte i dobrou úroveň zpracování, přehleednou přístrojovou desku, velkorysý podsedlový prostor a výkonný kapalinou chlazený čtyřtaktní motor (10,5 kW) o objemu 125 ccm se vstřikováním paliva.
Při jízdě mimo obec budete samozřejmě nějakého toho koníka navíc pod kapotou hledat, na semaforech ve městě vám asi málokdo bude stačit. V zatáčkách oceníte tuhý rám i účinné brzdy (přední o průměru 267 mm a zadní 240 mm), které se ukrývají v patnáctipalcovém předním a čtrnáctipalcovém zadním kole z lehké slitiny Pro každodenní použitelnost je zde kromě docela účinného větrného štítu a velkého podsedadlového prostoru, kam se vejdou dvě otevřené přilby řada praktických detailů. Nechybí otevíratelná schránka před koleny (do jedné se vejdou pohodlně rukavice) nebo háček na tašku.
Tehnle stylový skútr se nám v redakci hodně líbí, i když pokud bychom si měli vybrat, zvolili bychom jej v kombinaci s výákonnějším motorem o obsahu 250 ccm.
Technické údaje
Motor: kapalinou chlazený čtyřdobý jednoválec se vstřikováním. Vrtání a zdvih 52.0 x 58.6 mm, zdvihový objem 124,66 ccm, kompresní poměr 11,2:1. Největší výkon 10,36 kW(14 k) při 8 750 1/min, největší točivý moment 11,33 N.m při 8 750 1/min. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod řemenem, automatická převodovka s variátorem.
Podvozek: Ocelový trubkový rám. Přední klasická teleskopická vidlice, zdvih 110 mm. Zadní kyvná vidlice, zdvih 95 mm. Brzdy kotoučové, vpředu jednoduchá o průměru 267 mm, vzadu jednoduchá o průměru 240 mm s jednopístkovým třmenem. Kola hliníková litá. Pneumatiky 120/70 R15 vpředu a 140/70 R14 vzadu. Rozvor 1 545 mm, výška sedla nad zemí 792 mm, hmotnost včetně náplní 173 kg. Objem palivové nádrže 11,8 litrů.
Cena vč. DPH: 122 990 Kč
- Přidat komentář +
- Publikováno: 3.9.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky