Druhý den testů v Sepangu pro «Bestii»
- Publikovno: 7.2.
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Enea Bastianini - tovární pilot Ducati, vítěz Grand Prix Malajsie z loňského roku, zajel druhý den testů nejrychlejší čas před svým značkovým kolegou a včerejším protagonistou Jorgem Martinem - Pramac Ducati; Top-3 pak dokompletoval tovární pilot KTM Brad Binder.
Už dopoledne se čtyři nejrychlejší jezdci dostali pod rekord okruhu, který držel «Pecco» Bagnaia časem 1:57,491 min z Pole-Position GP Malajsie 2023.
MotoGP-Test Sepang, středa 7.2., stav ve 14 hod.:
1. Martin, Ducati, 1:57,273 min
2. Binder, KTM, + 0,054 sec
3. Aleix Espargaró, Aprilia, + 0,173
4. Bagnaia, Ducati, + 0,196
5. Di Giannantonio, Ducati, + 0,346
6. Alex Márquez, Ducati, + 0,399
7. Acosta, KTM, + 0,453
8. Bezzecchi, Ducati, + 0,594
9. Mir, Honda, + 0,599
10. Quartararo, Yamaha, + 0,615
11. Bastianini, Ducati, + 0,717
12. Zarco, Honda, + 0,738
13. Marc Márquez, Ducati, + 0,845
14. Rins, Yamaha, + 0,899
15. Miller, KTM, + 1,027
16. Nakagami, Honda, + 1,099
17. Marini, Honda, + 1,121
18. Viñales, Aprilia, + 1,183
19. Oliveira, Aprilia, + 1,276
20. Augusto Fernández, KTM, + 1,642
21. Cal Crutchlow, Yamaha, + 1,717
22. Savadori, Aprilia, + 2,403
23. Pirro, Ducati, + 2,429
Jorge Martin byl na čele časové tabulky ještě půl hodiny před koncem druhého dne, než ho překonal Enea Bastianini časem 1:57,134 min.
V loňském listopadu získal Pole-Position Francesco «Pecco» Bagnaia za 1:57,491 min. dnes hned pětice jezdců tuto hranici All-Time-Lap-Recordu na 5,543 km dlouhém okruhu «Sepang International Circuit» překonala: Bastianini, Martin, Binder, Aleix Espargaró a Bagnaia. Jedenáct pilotů zajela časy 1:57 min., mezi nimi byl i Rookie Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3).
Mimochodem: Listinu Topspeed vedl po druhém dni oficiálních testů MotoGP Fabio Quartararo na motocyklu Yamaha M1 výkonem 338,5 km/h.
Piloti s motocykly Desmosedici-GP24 Bastianini, Martin a Bagnaia testovali nový model kapotáže «ground effect» doplněný o «downwash ducts» za předním kolem.
Prominentní posila týmu Gresini-Ducati Marc Márquez (14.) se dnes nepokoušel o žádný rychlý čas, nýbrž chtěl co nejvíce poznat vlastnosti motocyklu GP23 a svůj originální jezdecký styl přizpůsobit specifickým vlastnostem Ducati.
Zraněný Raúl Fernández už odcestoval po úterním crashi do Evropy (aby se mohl zúčastnit testu v Kataru 19. a 20. února) a v boxu týmu Trackhouse se tak objevil testovací pilot Aprilie Lorenzo Savadori. V týmu Pramac-Ducati nahradil zraněného nováčka Franco Morbidelliho jeho krajan Michele Pirro, to ostatně platí i pro test v Kataru.
MotoGP-Test Sepang, středa 7.2., 2. den (7. února):
1. Bastianini, Ducati, 1:57,134 min
2. Martin, Ducati, + 0,139 sec
3. Binder, KTM, + 0,193
4. Aleix Espargaró, Aprilia, + 0,312
5. Bagnaia, Ducati, + 0,335
6. Di Giannantonio, Ducati, + 0,485
7. Alex Márquez, Ducati, + 0,538
8. Acosta, KTM, + 0,592
9. Bezzecchi, Ducati, + 0,733
10. Mir, Honda, + 0,738
11. Quartararo, Yamaha, + 0,754
12. Zarco, Honda, + 0,877
13. Rins, Yamaha, + 0,976
14. Marc Márquez, Ducati, + 0,984
15. Miller, KTM, + 1,166
16. Nakagami, Honda, + 1,238
17. Marini, Honda, + 1,260
18. Viñales, Aprilia, + 1,322
19. Oliveira, Aprilia, + 1,415
20. Augusto Fernández, KTM, + 1,781
21. Cal Crutchlow, Yamaha, + 1,856
22. Savadori, Aprilia, + 2,542
23. Pirro, Ducati, + 2,568
- Přidat komentář +
- Publikováno: 7.2.
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 23.12. - Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii
- 23.12. - John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship
- 22.12. - Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie
- 21.12. - Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR
- 21.12. - Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025
- 21.12. - MS-SBK 2025: Nová značka, tři Rookies, opět bez Čecha
Další z rubriky
- 22.12. - Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie
- 19.12. - Taka Nakagami poprvé v nové roli
- 17.12. - Fernandez potvrzen jako tester u Yamahy
- 13.12. - V pondělí začne předprodej vstupenek na Grand Prix České republiky 2025
- 12.12. - Testovací tým KTM MotoGP testuje v Jerezu
- 3.12. - MotoGP, krize KTM: miliardový dluh Acostu neděsí