Puccetti sní o příchodu «Diggia», ale Rabat je opcí #1

Tým Kawasaki Puccetti Racing má za sebou několik těžkých sezón v šampionátu World Superbike a chystá se v roce 2024 vrátit se na dřívější pozice. Majitel týmu Manuel Puccetti chtěl udělat jasnou změnu v materiálu - přechod od Kawasaki k Ducati.

Nakonec ale zůstane svázán s Kawasaki, stejně jako v prostřední kubatuře Supersportu, ale s lepším technickým materiálem. Pilot ale zatím nebyl oznámen.

Manuel Puccetti, u příležitosti motocyklového veletrhu EICMA v Miláně, hovořil s novináři, aby se vyjádřil k situaci týmu Superbike s výhledem na rok 2024: „ Tři roky jsme měli k dispozici pouze satelitní motocykl a minulý měsíc jsem si stěžoval Kawasaki. Tato situace byla pro nás i naše sponzory výsledkově neudržitelná. Vzhledem ke vztahu vytvořenému za patnáct let spolupráce jsem trval a požadoval oficiální motorku. Dali nám ji na posledním závodě. Rabat udělal velký krok, ve 2. závodě v Jerezu skončil čtrnáctý, 17 sekund za Toprakem. Znamená to, že potenciál s tím balíčkem je lepší, než jaký máme se satelitním balíčkem, se kterým jsme nabírali také 40 sekund až 1 minutu. Pokud budeme dobře pracovat v zimě a s novými pravidly, které by měly Kawasaki trochu pomoci, myslím si, že se stejným jezdcem (Rabatem) bychom mohli být v roce 2024 lepší. „

„ Rabat je varianta # 1. Jsou tu i další jezdci z jiných šampionátů, se kterými mluvíme. Uvidíme, zda dokážeme definovat pilotní projekt do 7-10 dnů po EICMA .“, doplnil dále týmový majitel.

Puccettiho velkým snem je Fabio Di Giannantonio a k tomu řekl už před týdny: „ Mluvil jsem s jeho manažerem každý týden. Právem se snaží udělat vše pro to, aby svého jezdce udržel v MotoGP. Pokud nenajde způsob, jak zůstat, bude mít i jiné možnosti, jako je Moto2 a také tato. S výjimkou Marquezovy Hondy bude ta naše jediná další bezplatná tovární motorka. Uvidíme, jestli ho přesvědčíme, nebo se nejprve dohodneme s jiným jezdcem. Pokud to bude trvat příliš dlouho, uzavřeme záležitost dříve ."



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama