Aprilia RSV4 RR a RF 2017: o sekundu rychlejší na kolo

Aprilia na Intermotu v Kolíně nad Rýnem představila aktualizovanou verzi svého superbiku RSV4. Má nové odpružení značky Öhlins, kompletně nový brzdný systém a elektronický balíček APRC, to vše z ní dělá o sekundu rychlejší stroj než byl jeho předchůdce.

RSV4 dostal novou verzi elektronického balíčku APRC (Aprilia Performance Ride Control), jeho inerciální měřící jednotka je nyní umístěna přímo na kole, tak aby bylo zajištěno co nejpřesnější měření hodnot. Pro úsporu hmotnosti mu byly odstraněny některé nepotřebné součástky, jako je například elektronický plyn, kde činí úspora 590 gramů. Kontrolu trakce ATC si nyní budete moci nastavit během jízdy, aniž byste museli nutně uzavřít plyn, na výběr máte z 8 nastavení.

1 Aprilia RSV4 RR 2017

Taktéž AWC (Aprilia Wheelie Control) budete moci nastavit bez uzavření plynu, zde se vám nabízí ze 3 možností. Stejný počet nastavení má i ALC (Aprilia Launch Control), který je dle výrobce ještě víc účinnější než měl jeho předchůdce, jehož test si můžete přečíst zde. Bezspojkové řazení AQS (Aprilia Quick Shift) nyní umožňuje řazení s otevřeným plynem nejen nahoru, ale nově i dolů. APL (Aprilia Pit Limiter) vám umožní nastavit si maximální povolenou rychlost při průjezdech v pitlane anebo to můžete využít během jízdy v klasickém provozu, kde si nastavíte hodnotu maximální rychlosti, kterou nechcete překračovat.

1 Aprilia RSV4 RR 2017 1

Novinkou je tempomat, který uvítají jezdci, jenž se často přesouvají po dálnicích nebo rychlostních silnicích. Standardem je pomocný brzdný systém ABS. Oba modely jsou vybavený barevným TFT displejem s multimediální platformou V4-MP, která vám pomocí vašeho chytrého telefonu umožní zaznamenávat a zpracovávat data z vaší jízdy, ale také můžete přijímat hovory.

Motor má inovovaný výfukový a sací systém a dostal i novou měřící jednotku. Maximální otáčky se zvedly o dalších 300 1/min. Agregát je vybaven lehčími písty, ojnice byly zbroušeny za účelem snížení tření a byly mu navrženy nové ventilové pružiny, které jsou mnohem spolehlivější i při nadměrném zatížení.

1 Aprilia RSV4 RF 2017

Podvozek u modelu RSC4 RF je vybaven vidlicemi značky Öhlins NIX a tlumičem řízení Öhlins TTX. O spolehlivé brzdění se vám postarají 5 mm široké kotouče o průměru 330 mm s monoblokovými třmeny Brembo M50. Modely RSV4 RR budou nabízeny ve dvou barevných variantách, Grigio Bucine a černá Ascari, obě však budou vycházet z matného šedého podkladu. Model RSV4 RF bude mít různé barevné variace.

Intermot 2016: Podívejte se také na novou BMW R nineT Racer a Pure, Moto Guzzi Audace Carbon, Aprilia RS125 a Vespa GTS 125/150.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama