Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2017: vylepšená elektronika
- Publikovno: 6.10.2016
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Aprilia své Tuono V4 1100 na první pohled nijak nepozměnila, ovšem když se podíváte směrem k elektronice, zjistíte, že se je na co těšit.
Ačkoliv pár technickým změn bychom oproti aktuálnímu modelu, jehož test si můžete přečíst zde, našli. Tuono V4 dostalo větší výfuk, brzdové kotouče o průměru 330 mm budou nově brzdit monobloky Brembo M50, vyměněna mu byla také přední vidlice a zadní tlumič za Öhlins NIX včetně tlumiče řízení stejné značky. Nový barevný TFT displej lze propojit s vaším chytrým telefonem a můžete volat a přijímat hovory a také můžete dávat hlasové povely.
Aprilia tvrdí, že s jejich systémem APRC (Aprilia Performance Ride Control) zrychlíte na trati o několik sekund. Pokud jste ještě neměli možnost seznámit se s tímto sportovním motocyklem, tak to udělejte co nejdříve, rozhodně stojí za svezení. Systém APRC je složen z jednotlivých elektronických balíčků.
ATC (Aprilia Traction Control) - kontrola trakce, umožňuje vám nastavení pod plným plynem, na výběr máte z osmi stupňů.
AWC (Aprilia Wheelie Control) - zamezuje nechtěnému zvedání předního kola ze země, je nastavitelná ve třech úrovních a opět ji můžete nastavit pod plným plynem rovnou na trati.
ALC (Aprilia Launch Control) - je určena pouze na závodní okruh a nabízí vám volbu mezi třemi úrovněmi nastavení. Je mnohem více efektivnější než stávající verze.
AQS (Aprilia Quick Shift) - elektronická převodovka, která vám umožňuje řadit pod plným plynem bez použití spojkové páčky. Nově funguje pod plynem i směrem dolů.
APL (Aprilia Pit Limiter) - omezovač pro průjezd boxovou uličkou. Stačí si nastavit maximální povolenou rychlost a i když budete tahat za plynovou rukojeť ostošest, nepustí vás to za tuto hodnotu. Ostatně tuto funkci můžete používat i v běžném provozu.
ACC (Aprilia Cruise Control) - elektronicky řízený tempomat, který využijete při dlouhých přejezdech.
ABS - používá nejnovější jednotku Bosch 9.1 MP, díky níž můžete tento brzdný systém používat i v náklonu.
Motor se nijak zásadně nepozměnil, pár drobných úprav tam proběhlo, zejména za účelem lineárnějšího průběhu, ale stále je to kapalinou chlazený vidlicový čtyřválec 65° o zdvihovém objemu 999,6 ccm. Příjemná zpráva je posunutí o 500 otáček dále u omezovače.
Intermot 2016: Podívejte se také na novou Ducati SuperSport a SuperSport S, Kawasaki Ninja ZX-10 RR, Kawasaki Ninja 650, Suzuki GSX R1000, Suzuki GSX S750, Yamaha MT-10 SP, Yamaha MT-09, KTM 1090 Adventure a 1090 Adventure R, Honda CBR1000RR Fireblade SP, Honda CBR1000RR Fireblade SP2, Honda CB1100 RS, Honda CB1100 EX, Moto Guzzi Audace Carbon, BMW K 1600 GT, BMW S 1000 XR, BMW S 1000 RR, BMW S 1000 R, BMW R nineT Racer a Pure, Aprilia RSV4 RR a RF, Aprilia RS125, Harley-Davidson novinky 2017 a Vespa GTS 125/150.
- Přidat komentář 1
- Publikováno: 6.10.2016
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- dnes - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky