Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2017: vylepšená elektronika

Aprilia své Tuono V4 1100 na první pohled nijak nepozměnila, ovšem když se podíváte směrem k elektronice, zjistíte, že se je na co těšit.

Ačkoliv pár technickým změn bychom oproti aktuálnímu modelu, jehož test si můžete přečíst zde, našli. Tuono V4 dostalo větší výfuk, brzdové kotouče o průměru 330 mm budou nově brzdit monobloky Brembo M50, vyměněna mu byla také přední vidlice a zadní tlumič za Öhlins NIX včetně tlumiče řízení stejné značky. Nový barevný TFT displej lze propojit s vaším chytrým telefonem a můžete volat a přijímat hovory a také můžete dávat hlasové povely.

1 Aprilia 2017 Tuono V4 1100 Factory11 Aprilia 2017 Tuono V4 1100 Factory21 Aprilia 2017 Tuono V4 1100 Factory5

Aprilia tvrdí, že s jejich systémem APRC (Aprilia Performance Ride Control) zrychlíte na trati o několik sekund. Pokud jste ještě neměli možnost seznámit se s tímto sportovním motocyklem, tak to udělejte co nejdříve, rozhodně stojí za svezení. Systém APRC je složen z jednotlivých elektronických balíčků.

ATC (Aprilia Traction Control) - kontrola trakce, umožňuje vám nastavení pod plným plynem, na výběr máte z osmi stupňů.

AWC (Aprilia Wheelie Control) - zamezuje nechtěnému zvedání předního kola ze země, je nastavitelná ve třech úrovních a opět ji můžete nastavit pod plným plynem rovnou na trati.

ALC (Aprilia Launch Control) - je určena pouze na závodní okruh a nabízí vám volbu mezi třemi úrovněmi nastavení. Je mnohem více efektivnější než stávající verze.

AQS (Aprilia Quick Shift) - elektronická převodovka, která vám umožňuje řadit pod plným plynem bez použití spojkové páčky. Nově funguje pod plynem i směrem dolů.

APL (Aprilia Pit Limiter) - omezovač pro průjezd boxovou uličkou. Stačí si nastavit maximální povolenou rychlost a i když budete tahat za plynovou rukojeť ostošest, nepustí vás to za tuto hodnotu. Ostatně tuto funkci můžete používat i v běžném provozu.

ACC (Aprilia Cruise Control) - elektronicky řízený tempomat, který využijete při dlouhých přejezdech.

ABS - používá nejnovější jednotku Bosch 9.1 MP, díky níž můžete tento brzdný systém používat i v náklonu.

1 Aprilia 2017 Tuono V4 1100 Factory31 Aprilia 2017 Tuono V4 1100 Factory41 Aprilia 2017 Tuono V4 1100 Factory6

Motor se nijak zásadně nepozměnil, pár drobných úprav tam proběhlo, zejména za účelem lineárnějšího průběhu, ale stále je to kapalinou chlazený vidlicový čtyřválec 65° o zdvihovém objemu 999,6 ccm. Příjemná zpráva je posunutí o 500 otáček dále u omezovače.

Intermot 2016: Podívejte se také na novou Ducati SuperSport a SuperSport S, Kawasaki Ninja ZX-10 RR, Kawasaki Ninja 650, Suzuki GSX R1000, Suzuki GSX S750, Yamaha MT-10 SP, Yamaha MT-09, KTM 1090 Adventure a 1090 Adventure R, Honda CBR1000RR Fireblade SP, Honda CBR1000RR Fireblade SP2, Honda CB1100 RS, Honda CB1100 EX, Moto Guzzi Audace Carbon, BMW K 1600 GT, BMW S 1000 XR, BMW S 1000 RR, BMW S 1000 R, BMW R nineT Racer a Pure, Aprilia RSV4 RR a RF, Aprilia RS125, Harley-Davidson novinky 2017 a Vespa GTS 125/150.



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama