Ducati Desmosedici GP15: první oficiální fotografie

Už na začátku roku se vědělo, že se tahle okruhovka prvních testů MotoGP v Sepangu nezúčastní, těch druhých už však ano. Prohlédněte si ji v naší fotogalerii.

Včera se jí dočkalo slavnostního odhalení v Boloni, vidět jste tam mohli celý tým Ducati Corse v čele se svými jezdci Andreou Iannone a Andreou Doviziosou. Naděje fanoušků se znovu upínají k tomuto motocyklu, který by mohl navrátit italskou značku zpět na výsluní v královské třídě MotoGP.

Nejzásadnější změnou a také tou, která je nejvíc vidět je úprava svodů výfuků. Nyní se již nesetkávají svody z obou stran uprostřed, ale na pravé straně motocyklu, odkud pak vedou jedním svodem do koncovky Akrapovič. Litrový motor byl posunut o pár centimetrů dozadu do rámu, přední kolo tak má více prostoru a mělo by to i zvýšit stabilitu motocyklu.

Vzhledově je Desmosedici GP15 štíhlejší a zeštíhlela také zadní kapotáž, samozřejmostí je i jiný design celé kapotáže motocyklu. Dvojitý hliníkový rám zůstává výrobně beze změny, změnil se pouze jeho vhled. Podsedlový rám byl vyroben z uhlíkových vláken, jak je vidět z fotografií. Nechme se tedy překvapit, jak obstojí tento tovární motocykl v konkurenci mezi ostatními stroji.

Technické údaje:

Motor: Kapalinou chlazený vidlicový dvouválec do V (90°) se čtyřmi ventily na válec, DOHC. Zdvihový objem 1000 ccm. Největší výkon více než 240 koní, maximální rychlost více než 340 km/h. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.

Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, antihopingová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.

Podvozek: Hliníkový dvojitý rám, přední vidlice upside-down Öhlins, průměr nosníků 48 mm, zadní centrální pružicí a tlumicí jednotka Öhlins. Brzdy kotoučové Brembo, vpředu dvojitá ventilovaná o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálním třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 340 mm s dvoupístkovým třmenem. Kola litá 16,5“. Pneumatiky Bridgestone. Pohotovostní hmotnost 158 kg.

Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici20 Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici01Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici02Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici03Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici04Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici05Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici06Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici07Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici08Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici09Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici10Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici11Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici12Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici13Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici14Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici15Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici16Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici17Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici18Ducati Desmosedici GP15 Ducati  GP15 Desmosedici19



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama