Kawasaki Ninja ZX-6R 636: nejsilnější šestka

Stačilo zvednout objem z 600 na 636 ccm, pozměnit výfukový systém, upravit řídící jednotku a rázem tu máte motocykl o výkonu 137 koní, nejsilnější stroj ve střední třídě.

Tak jednoduché to rozhodně nebylo, ale zcela jistě je tato novinka japonské firmy Kawasaki pro příští rok zajímavým kouskem. Oproti stávajícímu modelu má výkon vyšší o 6 koní. Taktéž rám motocyklu zůstává beze změny a to stejné se týká i motoru v něm uloženém. Upraven byl pouze zdvih, aby bylo možno dosáhnout objemu 636 ccm.

Patřičných změn však dosáhl vzhled, který se více blíží k silnější kolegyni ze stejné stáje ZX-10R. K ještě lepšímu nastavení jízdních vlastností motocyklu můžete využít jednu ze dvou palivových map nebo třístupňovou kontrolu trakce KTRC. Pokud patříte mezi rychlejší jezdce, oceníte i antihopingovou spojku.

Na čem zcela jistě zapracovali japonští inženýři u ZX-6R je její podvozek. Setkáte se tu s obrácenou vidlící od firmy Showa, výhodou této novinky je, že je zde oddělena funkce tlumení a odskoku. Na zadním kole je centrální tlumící jednotka. Na předním kole jsou dva brzdové kotouče s radiálními třmeny od firmy Nissin, vzadu je umístěn jeden menší kotouč. Celý systém je pro zvýšení bezpečnosti doplněn o brzdový asistent KIBS.

Kawasaki ZX-6R Kawasaki ZX-6R04Kawasaki ZX-6R Kawasaki ZX-6R05Kawasaki ZX-6R Kawasaki ZX-6R06Kawasaki ZX-6R Kawasaki ZX-6R07Kawasaki ZX-6R Kawasaki ZX-6R09Kawasaki ZX-6R Kawasaki ZX-6R10Kawasaki ZX-6R Kawasaki ZX-6R02Kawasaki ZX-6R Kawasaki ZX-6R03Kawasaki ZX-6R Kawasaki ZX-6R11Kawasaki ZX-6R Kawasaki ZX-6R01



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama