Kawasaki ZZR 1400: pro příští rok s Öhlinsy
- Publikovno: 18.9.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Pro svůj vaysokovýkonný model ZZR 1400 připravila Kawasaki lepší tlumiče. Na nadcházející sezonu bude moci zákazník i nadále vybírat ze základního provedení a verze Performance.
Mezi sportovně-cestovními stroji byla Kawasaki ZZR vždy pojmem. V současné době se jedná o moderní 268 kilogramový expres, který díky čtyřválci s největším výkonem 210 koní dosahuje na dálnici třistakilometrové rychlosti. Zkrátka mazec. Pro modelový rok si připravila japoská značka lehké změny, které se dotknou zejména špičkového provedení Performace.
U verze Performance už jsme zvyklí na koncovky od mistra Akrapoviče nebo na vyšší plexi. Pro příští sezónu bude mít tento špičkový model také pérování Öhlins, nově prošívané sedlo a černé rámečky přístrojového panelu. Dále dostanou všechny ZZR 1400 brzdový systém ABS. První kousky modelového roku 2014 se dostanou do prodeje ještě koncem letošního roku. Cena ovšem nebyla zatím zveřejněna. Dá se však očekávat, že příliš se od současné čtyřistatisícové cenovky lišit rozhodně nebude.
Yasushi Kawakami, generální ředitel Kawasaki Motors Europe, k novince říká: "ZZR 1400 je v popředí naší sportovně-cestovní nabídky. Mnoho ZZR fandů a jezdců, kteří přecházejí od jiných značek k nám, ještě více ocení maximální výkon, klidnou jízdu a manipulaci u nové ZZR 1400 Performance Sport s novými Öhlinsy TTX.
Stručné technické údaje:
Objem motoru: 1441 ccm
Vrtání x zdvih: 84.0 x 65,0 mm
Kompresní poměr: 12.3:1
Maximální výkon: 147,2 kW při 10 000 1/min
Maximální výkon s RAM Air: 154,5 kW při 10 000 1/min
Maximální točivý moment: 162,5 N.m při 7500 1/min
Typ rámu: hliníkový monokok
Přední pneumatika: 120/70ZR17M/C (58W)
Zadní pneumatika: 190/50ZR17M / C (73W)
Rozměry: 2170 mm x 770 mm x 1170 mm
Rozvor: 1480 mm
Světlá výška: 125 mm
Výška sedla: 800 mm
Palivová nádrž: 22 litrů
Pohotovostní hmotnost: 268 kg (bez příslušenství)
- Přidat komentář +
- Publikováno: 18.9.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- 23.12. - Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii
- 23.12. - John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship
- 22.12. - Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie
- 21.12. - Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR
- 21.12. - Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025
- 21.12. - MS-SBK 2025: Nová značka, tři Rookies, opět bez Čecha
Další z rubriky
- 6.12. - Test Moto Guzzi Stelvio 1000: jde svou vlastní cestou
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 25.10. - Test Harley-Davidson Street Glide: dárek ke čtyřicátinám
- 9.10. - KTM 1390: novinkou je automatické řazení AMT
- 7.10. - Honda NT1100 2025: s elektronickým podvozkem
- 30.9. - Kawasaki Versys 1100 2025: se silnějším motorem