KTM RC 390
- Publikovno: 3.11.2013
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Utajení nového sportovního stroje o obsahu 390 ccm prasklo a první fotografie s informacemi o technice se objevily na internetu.
KTM RC390 je sportovní náčiní pro pokročilé jezdce, ale nejedná se o nějakou náhražku za výkonnější stroje. Kam se podíváte najdete značkové komponenty a výjimečný design. Tak například blinkry zakomponované do zrcátek nebo kompletně digitální panel, který obsahuje řadu užitečných informací jako jsou ukazatel zařazeného stupně, palivoměr, indikátor servisních intervalů, ale i kontrolka včasného přeřazení. Výrobce také myslel i na opravdové závodníky a namontoval zadní držák registrační značky tak, aby jej bylo možné rychle sundat, a přitom zůstala zadní část nenarušena.
Z motoru o objemu 373 ccm se vymáčkne 43 koní. Ocelový trubkový rám ve spojení s tlumicími prvky od značky White Power je více než dobrý základ. Zejména pak používá-li tento stroj i přední obrácenou vidlici o stejné šíři 43 mm, jako má vlajková loď značky KTM RC8 R. Zadní kyvka se co do vzhledu také rozhodně nemusí stydět. O zastavení se budou starat kotouče vždy po jednom na předku i na zadku ve spojení s třmeny Brembo. Standardně pak každý motocykl bude vybaven systémem ABS, který lze vypnout.
Máme tu tedy další motocykl z řad „třílitrových“ strojů. Zákazník si tak může vybírat mezi uvedenou KTM RC390, Kawasaki Ninja 300 anebo Honda CBR 300R. Informace týkající se uvedení motocyklu do prodeje v ČR a jeho ceny nejsou zatím dostupné.
Technické údaje
Motor: kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec. Vrtání a zdvih: 89 x 60 mm , zdvihový objem 373 ccm, rozvod DOHC. Největší výkon 43 koní, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek, vidlice upside-down White Power, průměr nosníků 43 mm, zdvih 125 mm, vzadu jednoramenná kyvná vidlice s centrální pružicí a tlumicí jednotkou WP, zdvih 150 mm. Brzdy kotoučové, vpředu o průměru 300 mm se čtyřpístkovým třmenem, vzadu jednoduchá o průměru 230 mm s jednopístkovým třmenem. Pneumatiky 110/70 ZR 17 vpředu a 150/70 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 820 mm, suchá hmotnost 147 kg, rozvor: 1340 mm, objem palivové nádrže 10 litrů.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 3.11.2013
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- včera - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky