KTM RC8R 2011

Rakouská značka KTM představila svoji asi největší novinku pro příští sezónu. A hned na úvod je třeba říci, že pro rok 2011 se u RC8R nepočítá jen s kosmetickou úpravou.

Superbike KTM RC8R se dočkal své první významnější inovace. Tyto změny mají za cíl, aby se RC8R stala konkurenceschopnější proti své konkurenci a zároveň byla lákavější nabídkou pro nové zákazníky.

Ohledně motorové jednotky je zásadní změnou nová kliková hřídel a setrvačník – změna jejich parametrů a hmotnosti dává motoru hladší chod než u předchozího modelu, který byl kritizován právě za větší propady v průběhu výkonové křivky. Nové hlavy válců používají dvě svíčky na válec, a i tato zdánlivá maličkost tak přispívá ke zvýšení výkonu o pět koní. Nyní se výkonová špička zastavila na 175 koních a točivý moment dosahuje maxima 127 N.m. Podvozek je v podstatě stejný – trubkový rám z oceli, plně-nastavitelné přední odpružení WP a to samé platí i pro zadní kyvnou vidlici, disponující plným nastavením pro různé režimy jízdy na rozdílných tratích.

Koneckonců zaujmou i nové barevné variace pro rok 2011- bílá / oranžová, nebo černá / oranžová kombinace.

ktm rcktm rcktm rcktm rcktm rcktm rcktm rcktm rcktm rcktm rc



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama