MV Agusta F3 AGO: italská limitka
- Publikovno: 18.4.2014
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Italská továrna z Varese bude produkovat zase jeden výjimečný stroj. Model F3 AGO oslavuje legendárního jezdce Giacomo Agostiniho a bude vyroben v počtu pouhých 300 exemplářů.
Tenhle motocykl snadno poznáte podle tradiční italské trikolóry doplněné zlatou linkou a číslem 1 na karbonovém předním blatníku. Všechny tyto prvky totiž evokují radostný svět závodění a atmosféry na tratích, kde se zrodila legendární značka MV Agusta. Model F3 800 AGO je také oslavou jednoho vůbec z nejúspěšnějších okruhových jezdců, který získal neuvěřitelných patnáct titulů mistra světa.
Technicky je limitovaná série shodná se standardním modelem řady F3. Celkem 2060 mm dlouhý, 725 mm široký a 805 mm vysoký motocykl pohání jej řadový dvanáctiventilový tříválec o výkonu 148 koní, který slibuje vzhledem k nízké pohotovostní hmotnosti italského supesportu (pouhých 171 kg) nadprůměrné jízdní výkony. Udávaná nejvyšší rychlost je totiž necelých 270 km/h. Díky tuhému rámu, podvozku doplněným kvalitními pružícími elemety, dobře dimenzovaným brzdám a elektronickým asistentům lze výkonový potenciál stroje využít i mimo okruh. Budete ale muset namontovat zrcátka, zobrazený stroj je nemá.
To co ale naproti svým běžnějším kolegům má navíc, je především vlastnoručně podepsaná nádrž od Agostiniho, výrobní štítek s označením čísla z limitovaného třísetkusového množství, zlatě lakované kované ráfky, které ušetří celé 2 kilogramy ve srovnání s těmi standardně montovanými, a další výjimečné detaily, jenž jsou patrné z přiložených fotografií. Pokud tedy máte vážný zájem pak vězte, že tahle originální MV Agusta F3 800 AGO bude v prodeji od začátku května za cenu 23 990 eur.
Technické údaje
Motor: řadový, kapalinou chlazený tříválec. Rozvod DOHC. Vrtání a zdvih: 79 x 54,3 mm , zdvihový objem 798 ccm, kompresní poměr 13,3: 1. Největší výkon 109 kW (148 koní) při 13 000 1/min. Největší točivý moment 88 N.m při 10 600 1/min, elektrické spouštění a el. digitální zapalování.
Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod O-kroužkovým řetězem, vícelamelová hydraulicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: Příhradový rám z ocelových trubek, plně nastavitelná vidlice upside-down Marzocchi, průměr nosníků 43 mm, zdvih 125 mm, vzadu jednoramenná kyvná vidlice s centrální pružící a tlumicí jednotkou Progressive Sachs, zdvih 123 mm. Brzdy Brembo kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 320 mm se čtyřpístkovým radiálně uloženým třmenem, vzadu jednoduchá ventilovaná o průměru 220 mm s dvoupístkovým třmenem. Systém ABS Bosch 9 Plus se závodním módem. Pneumatiky 120/70 ZR 17 vpředu a 190/55 ZR 17 vzadu. Výška sedla nad zemí 805 mm, suchá hmotnost 171 kg, Rozvor 1380 mm, objem palivové nádrže 16,5 litrů.
Cena bez DPH: 23 990 eur
- Přidat komentář +
- Publikováno: 18.4.2014
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky